Bratuškova napovedala prihod hitrejših vlakov - iz Maribora v Ljubljano v poldrugi uri

Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek si je ogledala rekonstrukcijo križišča v Šentilju in nadgradnjo železniške proge med Pesnico in državno mejo v Šentilju vključno z obnovljenima železniškima postajama v Pesnici in Šentilju. Pozneje je v Mariboru obiskala gradbišče nadgradnje glavne železniške postaje in gradnje podvoza pod tiri na Ljubljanski ulici.

Projekt obnove železniške proge med Mariborom in Šentiljem je ocenjen na 254 milijonov evrov, izgradnja podvoza pod Ljubljansko ulico pa na devet milijonov evrov. "To je za Maribor res velika stvar," je dejala v izjavi za medije na mariborski železniški postaji.

Po besedah ministrice vsa dela potekajo po načrtih. Foto: Radio Maribor
Po besedah ministrice vsa dela potekajo po načrtih. Foto: Radio Maribor

S temi infrastrukturnimi pridobitvami naj bi se močno skrajšala pot do slovenske prestolnice, ki trenutno traja z vlakom od dve do tri ure. "Če bo vse po sreči, in kot kaže, bo, bo v prihodnjem letu od jeseni naprej tudi z novimi vlaki, ki jih bodo dobile Slovenske železnice, pot iz Maribora v Ljubljano z vlakom trajala približno uro in pol. To je po mojih ocenah že zelo primerljivo z vožnjo z avtomobilom, še posebej v konici," je dejala.

Mariborčani zahtevajo hitro povezavo s prestolnico

Ministrica je spomnila, da je pred dvema tednoma ustanovila delovno skupino za pripravo dolgoročne strategije razvoja železniške infrastrukture v državi, ki naj bi med drugim preverila možnosti vzpostavitve hitrih železniških povezav. Mariborčani so namreč na začetku poletja predstavili državljansko pobudo 50 minut med Mariborom in Ljubljano, ki zahteva hitri vlak med največjima slovenskima mestoma.

"Vesel sem, da gre vse po načrtih, tako časovno kot finančno," je bil zadovoljen tudi mariborski župan Saša Arsenovič. "To je prava smer razmišljanja države, da je treba regiji pomagati na infrastrukturni ravni, da se bomo lahko bolje razvijali," je dodal.

Ministrica upa na rešitev tudi za mariborsko letališče, ki ga po umiku kitajskih najemnikov od sredine julija upravlja državna družba DRI. "Na žalost obratuje bolj slabo, a še nismo obupali. Skušali bomo poiskati strateškega partnerja. V tem trenutku imamo na mizi samo možnost koncesije, če bi bil interes, pa mislim, da bi se bila država pripravljena pogovarjati tudi o prodaji. Želim si, da bi nam za to letališče uspelo najti resnega, pravega partnerja, ki bi mu dal tudi življenje," je dejala.