Primorje
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.6 od 139 glasov Ocenite to novico!
Podjetje Pipistrel bi se zaradi neugodne davčne politike lahko preselilo v tujino. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Boscarol ne izključuje selitve sedeža Pipistrela iz Slovenije

Skupina bo leto končala nekje med 40 in 50 milijoni evropv prometa
24. avgust 2018 ob 12:09
Ajdovščina - MMC RTV SLO, Radio Koper

Vse Pipistrelove družbe letos poslujejo dobro in zato posledično tudi stalno zaposlujejo. A generalni direktor skupine Pipistrel Ivo Boscarol ni izključil, da bi sedež podjetja lahko preselili iz Slovenije.

"Zaposlujemo inženirje z vsega sveta, od Skandinavije, Amerike do nekdanje Sovjetske zveze. Na račun novih projektov, ki jih imamo, razvijamo uber, hibridno pantero, certificiramo prvo električno letalo na svetu. Veliko stvari se dogaja." V Gorici v Italiji trenutno naredijo 17 letal mesečno, gradijo drugo fazo, do konca leta bodo končali in zaposlili še 40 ljudi, na Kitajskem so začeli delati za letalsko stanovanjsko-hotelski kompleks. Z Indijo se dogovarjajo za nove posle. Načrte bodo izpolnili in še presegli, napoveduje Boscarol.

"Skupina bo leto končala nekje med 40 in 50 milijoni evrov prometa z nekaj več kot 200 zaposlenimi." Seveda tudi z znatnim dobičkom, vendar pa Boscarol ob tem opozarja: "Upam, da bodo naše vroče politične glave doumele, da bodo z obdavčitvijo vseh kapitalskih dobičkov nad pragom dohodnine, se pravi 50 odstotkov, v naslednjih tednih in mesecih pol slovenskih podjetij pregnali iz Slovenije."

Če bo do tega prišlo, Boscarol napoveduje, da bodo sedež podjetja prenesli iz Slovenije v drugo državo.

Ingrid Kašca Bucik, Radio Koper
Prijavi napako
Komentarji
robespierre
# 24.08.2018 ob 12:28
Tudi, če je Boscarol dobil nepovratno državno pomoč ni nič slabega. Podjetje je dobro stoječe in plačuje davke in prispevke. Koliko je podjetij, ki so dobile veliko denarja od države in bankrotirala. To je problem.
nevem
# 24.08.2018 ob 12:49
Kdor se dela norca iz dobro stoječega podjetnika, ki je podjetje ustvaril več ali manj sam, ki dobro skrbi za delavce (dobro poznam vse njegovo preteklo delo), je ali vse življenje prisesan na državne jasli, ali pa notorični levak, ki mu ni pomoči, niti argumenta, s katerim bi mu lahko pojasnil resnico.

Na teh straneh je takšnih kar precej in zanimivo... večina se "oglašajo" največ v dopoldanskem času, kjer nekje v neki zakotni pisarnici "ubijajo čas", na koncu meseca pa potegnejo, v naprej znano plačo, ki se jim vedno zdi vsaj malo prenizka...
Sorrento
# 24.08.2018 ob 12:26
Ko gre ravno za Pipistrel, se je za vprašati, koliko nepovratnih sredstev je ta tip že izmolzel od Slovenije.

Na splošno pa ima prav. Levičarski načrti so kontraproduktivni!

Podjetja bodo pač dobičke transferirala v tujino in jih ne bodo prikazovala v SLO. In res se lahko dosti sedežev podjetij hitro preseli v druge države EU.
robespierre
# 24.08.2018 ob 12:26
Ivo ima prav. Država bi le cuzala denar od tistih, ki ustvarjajo. Torej od realnega gospodarstva. Seveda, potreben je denar za velikansko javno upravo. Potreben je denar za penzije, potreben je denar za zdravstvo... Država bi le denar. Vlade bi morala izvesti zdravstveno, pokojninsko reformo in reformo trga dela. Vemo, da tega leve vlade niso sposobne.

Mami (država), daj dnar ...
nevem
# 24.08.2018 ob 13:00
"Po mojem si s takimi izjavami le dobiva zastonj oglasni prostor".

In uspeva. Takoj jutri se namreč namenim v Ajdovščino... po 3 kg "avijona"...
Bivši uporabnik
# 24.08.2018 ob 13:13
@samy joe
Romunski inženir za 400€ na mesec? Kader, ki ga Pipistrek potrebuje, mora imeti opravljeno zelo specifično in težko izobrazbo in ljudje, ki to imajo, niso tako neumni, da bi delali za 400€ na mesec. Sicer pa je lepo rekel, da se bodo morda preselili zaradi visokih davkov, ne pa visokih stroškov dela.
f50.
# 24.08.2018 ob 13:07
robespierre

Upam, da se zavedate, da bi zdravstvena, šolska in pokojninska reforma desničarjev pomenile privatizacijo teh sektorjev. To bi pomenilo, da bi najbogatejši plačali za najboljše storitve, revnejši sloj pa bi se moral zadovoliti z bistveno slabšimi storitvami/izobrazbo. Na splošno to vodi v večjo razslojenost, kakršno imajo npr. v VB, ZDA, Latinski Ameriki. Slovenci smo lahko ponosni na eno najmanjših razslojenosti na svetu in res ne vem, zakaj bi želeli to uničiti. Najbolj žalostno pa je, da se za skrajne desne ideje zavzemajo najmanj izobraženi, ki bi na dolgi rok potegnili najkrajšo.
Vseeno pa se strinjam, da je 50% stopnja obdavčitve občutno previsoka v primerjavi z drugimi državami. Leva opcija (SD, DeSUS, Levica) pogosto pozablja, da obstajajo konkurenčne države, kamor podjetja lahko pobegnejo. Slovenija je tako v smislu obdavčitve (sploh dohodnina) na zgornji meji in zato manj privlačna za podjetja iz tujine.
Sicer pa na Boscarola ne bi smeli gledati kot na nekoga, ki karkoli jemlje iz države - živimo v globalnem svetu, s tem se je potrebno sprijazniti! Zato v tem konkretnem komentarju ne vidim nič spornega, dokler države s serijo "zahtev" ne začne izsiljevati.
lp
bigweis
# 24.08.2018 ob 12:40
Ivo ima prav. Država bi le cuzala denar od tistih, ki ustvarjajo. Torej od realnega gospodarstva.

Ja od koga pa naj.
GoodFella
# 24.08.2018 ob 13:17
Če bo oblast res tako neumna in nesposobna, da bo s svojimi ukrepi povzročila odhajanje top podjetnikov, kot je Boscarol, Akrapović ipd., potem nam ni pomoči. Parole raznih Mesecev, Kordišev, Violet, ki razen revolucionarnih floskul ne proizvajajo ničesar drugega, v tem primeru ne bodo pomagale nič, potem bomo pa res šli po poti balkanske Venezuele.
SUGS
# 24.08.2018 ob 13:40
In seveda gre dežurnim Venezuelcem na tem portalu v nos državne subvencije, ki jih je dobil Boscarol.

Pripravite številke o subvencijah, na drugi strani pa prispevke, ki jih je Boscarol plačal državi. Aja, in pa povprečno plačo zaposlenega pri njem in če je ta dotični s tem zadovoljen.

Do takrat - prijetne venezuelske sanje.
amadeus13
# 24.08.2018 ob 13:27
Bravo 'dream team' 1+5! Končno se nam obeta blagostanje in to venezuelskega tipa. Vsakogar, ki kaj ustvarja obdavčiti 50% in ga prisiliti k odhodu v tujino, čeprav tega ni nameraval. To bo nov, še ne viden presežek presežka veleumnih vladavcev. Čestitke, klobuk dol!
Obsidijan
# 24.08.2018 ob 12:49
Država bi le cuzala denar

Če hočemo boljše zdravstvo, moramo povečati izdatke zanj.
Ali bomo morali plačevati iz privat žepov (desni odgovor)
ali bodo večji del prevzeli bogatejši (levi odgovor),
ali bomo večji del naprtili revežem (socialna kapica in desna dohodninska reforma),
ali bomo vsaj delno nazaj obdavčili DOBIČKE (levi odgovor).

Je pa neumno, nonstop v medijih vlačijo Boscarole in Akrapoviče - Akrapovičevih delavcev pa nihče ne vidi in sliši.
Mimobeznik
# 24.08.2018 ob 13:06
Zakaj bi imeli podjetnike, če imamo lahko visoke socialne transfere. Zakaj bi gradili infrastrukturo, če lahko z visokimi nadomestili ljudem ustvarimo 365 dni dopusta.
Sonce.sije1
# 24.08.2018 ob 13:45
Ne morem verjet, kok ste eni na tem portalu butasti. Brez osnovnega znanja ekonomije.
Ni_Nicka
# 24.08.2018 ob 13:39
Prvo kot prvo - subvencije ne prihajajo iz Slovenije, ampak iz skladov EU, drugo kot drugo - ti ljudje zaposlujejo, plačujejo davke, itd. Hofer, Lidl, pa še marsikatera korporacija dela s transfernimi cenami, kjer tukaj pokrijejo zgolj stroške dela, dobičke pa selijo v matične države. To je problematično!
gresin
# 24.08.2018 ob 13:53
Lepo bi bilo, da bi kdo iz stranke Levica, ki so jo vedno polna usta, vstanovil uspešno podjetje in pokazal Ivu Boscarolu in podobnim uspešnim podjetnikom, kako se temu streže. Delavce bi plačevali 5000€ neto, plačeval bi prispevke državi in ves dobiček bi pravično porazdelili med svoje zaposlene.

Stranka Levica = leglo bleferjev, ki na plečih malega človeka nabira poceni politične toče, da pride do lepe poslanske plače. Obljubljajo, naredijo ne ničesar, same všečne zahteve - bistvo jim je, da se jih obravnava kot opozicijsko stranjo, da slučajno ne bodo kaj odgovorni.
The Matrix
# 24.08.2018 ob 13:48
V Sloveniji bodo ostali samo še takšni čudežni dečki najboljšega moneyžerja v galaksiji in seveda največjega slo levičarja!!

Sin župana Jankovića upnikom dolguje pet milijonov evrov
veza
# 24.08.2018 ob 14:03
Hyperion
# 24.08.2018 ob 13:59

Drzava pozablja,

država ni oseba, ne dela, ne pozablja, imamo ustrezne inštitucije, ki sprejemajo zakone, imamo inšpekcije, sodstvo, vse to počnejo ljudje s priimki in imeni.
qmara
# 24.08.2018 ob 13:44
@jurica in ostali faloti
Neverjetno - z veseljem bi odgnali uspešne podjetnike? Zakaj? A pa vi veste od kje priteka Slovenijo denar za futranje javnega sektorja?
"Pobasal je že ogromno subvencij od države" - Ja in? Koliko je pa priteklo nazaj denarja preko davkov, prispevkov za plače za zaposlene? Ko se Magni da subvencijo je vse narobe in se derete "zakaj pa domačim ne dajete subvencij", ko pa domač dobi subvencijo pa se spet derete...
Še več dokazov da ima na žalost znaten % Slovencev totalno sprane možgane z levo ideologijo "zasebno je fuj in fej" in "kar je še, je javni sektor, ostalega pa ne rabimo"
Kdaj vas bo srečala pamet, prosim. Ker mladi obupujemo nad vladami in politiko in davki iz leta v leto...
malikan
# 24.08.2018 ob 14:20
Ja Nikec, mi levičarji komaj čakamo, da uvedemo Venezuelo v Sloveniji. Uvedli bomo španščino kot uradni jezik, skopali naftne vrtine in zakonsko določili minimalno letno inflacijo 300%. Najprej bomo pa ukinili WC papir, ker je grda razvada, saj imamo roke za to.
el CARTEL
# 24.08.2018 ob 14:02
dejstvo je da podjetniki plačujejo manj davka kot zaposleni,
poleg tega pa skrivajo svoje dobičke in poskušajo plačati čim manj davka - in to jim država dovoli

zaposleni pa morajo plačati davek, kakršnega koli država določi.

zato je prav da delodajalci nosijo tudi del bremena,
čeprav so navajeni ga vedno prevaliti bodisi na zaposlene bodisi na državo
Bivši uporabnik
# 24.08.2018 ob 13:31
@f50.
Upam, da se zavedate, da bi zdravstvena, šolska in pokojninska reforma desničarjev pomenile privatizacijo teh sektorjev.
To je izmišljotina. Velika večina desničarjev zagovarja povečevanje števila koncesionarjev, ki se jih še vedno plačuje preko javne blagajne, samo dosti ceneje je to za državo. "Privatizacija pokojnin" pa bi pomenila, da vsak sam varčuje za upokojitev. Glede na to, da še ljudje na minimalcu plačujejo okoli 150€ na mesec za svojo pokojnino, bi bili tudi oni na boljšem. Problem pa nastane, ker imamo kup ljudi, ki se zanaša na to, da dobivajo oziroma bodo dobivali pokojnino. Itak pa je naš pokojninski sistem dolgoročno nevzdržen in bi morali dvigniti starost upokojitve na kakšnih 75 let, da bi bil vsaj približno vzdržen, ampak to je malo nerealno.

To bi pomenilo, da bi najbogatejši plačali za najboljše storitve, revnejši sloj pa bi se moral zadovoliti z bistveno slabšimi storitvami/izobrazbo.
Pa saj to bo vedno res na vseh področjih tudi sedaj. Bogati bodo vedno imeli boljšo hrano, obleke, avte, hiše in tudi zdravstveno oskrbo ter izobrazbo. Kateri bogataš pa se zdravi v javni bolnici? Ubistvu vsak, ki si to lahko privošči, gre h privatniku, tudi če je samo višji srednji sloj.

Na splošno to vodi v večjo razslojenost, kakršno imajo npr. v VB, ZDA, Latinski Ameriki.
Razslojenost ni pomembna stvar. Pomemben je standard najnižjega sloja, ki v ZDA in VB raste. Zakaj bi bilo pomembno, da ima nekdo nekaj več, če imaš ti dosti, da si zadovoljen? Tudi ne vem, zakaj Južno Ameriko vlačiš zraven. Tam je povprečna država kar ornk socialna.

Slovenci smo lahko ponosni na eno najmanjših razslojenosti na svetu in res ne vem, zakaj bi želeli to uničiti.
Zakaj bi naj bili na to ponosno? To samo pomeni, da smo vsi približno enako revni.

Najbolj žalostno pa je, da se za skrajne desne ideje zavzemajo najmanj izobraženi, ki bi na dolgi rok potegnili najkrajšo.
Ravno levičarske ideje vedno pripeljejo do kolapsa in so večinoma popolnoma nevzdržne na dolgi rok. Socialno zdravstvo, penzije in podobno je večinski razlog za zadolževanje države, torej to je dobesedno žrtvovanje jutrišnjega denarja za današnje blagostanje. Seveda pa najbolj nastradajo delavci v realnem sektorju, ki morajo te kredite odplačevati. Saj zato tudi ne volijo levo, ne pa zato, ker bi bili preneumni, da bi vedeli, kaj je dobro za njih, kot to levičarji (ki so kao na strani teh istih, ki jih označujete za preneumne, da bi poskrbeli zase) pogosto prikazujejo.

Vseeno pa se strinjam, da je 50% stopnja obdavčitve občutno previsoka v primerjavi z drugimi državami.
Aaa. Tako je to. Ti bi imel nizke davke in ogromno socialo. To je šele recept za dolgoročni kolaps.
tomo098
# 24.08.2018 ob 14:34
"Tudi, če je Boscarol dobil nepovratno državno pomoč ni nič slabega."

Seveda ni nič slabega. Ni slabo, če dobiš support ali priložnost, ko ju rabiš. Ni slabo potem tudi nekaj dati nazaj.
Peacemaker
# 24.08.2018 ob 13:40
@apache

In tvoja poanta je? Mi tud vsako leto podelimo na milijone nepovratnih sredstev raznim ustanovam in podjetjem (mimogrede to kar ti zgoraj omenjas je "drobiz")...ampak ce bom z jutri spremenil pravila igre bodo pac te ustanove/podjetja odsla drugam... kjer se jim bolj splaca...pa cetudi jim "obljubim" na 100.000 nepovratnih sredstev..

PS: delam v tujini, da ne bos kaksnih slovenskih zakljuckov delal...
5tane
# 24.08.2018 ob 13:38
Zaveden slovenski kapitalist.
bigweis
# 24.08.2018 ob 12:26
to kar naprej grozi
izo
# 24.08.2018 ob 18:05
kakšni komentarji, samo super uspešni levi in predvsem desni podjetniki, predpostavljam..

Kar se Ivota tiče: kar se tiče njegove branže, mu res najbrž ni kaj očitati in si zasluži vse pohvale, ampak eno zdravo mejo komuniciranja pa je treba imet. Malo je že pase to stalno žuganje državi, kako nič ne naredi za njih ipd, medtem tem ko vsi lepo kasirajo državne subvencije pri kadrih, popuste pri komunalcih pri gradnji fabrik itd itd (no, žal imajo tujci ponavadi prevečkrat prednost). Tako da to je že malo nesramno do države, če se mene vpraša, kot je bilo reicmo tudi tist njegov izlet k sds kliki, ki je začel nabijta, kako bi on obdavčil samske (tako pare kot individualne osebe) in podobne neumnosti. Ni vse samo v tem, koliko denarja zaslužiš letno, vsaj naj ne bi bilo, pravo bogastvo bi pokazal tudi z malce več kultur in modrosti v besedah in še kje.
in tudi spet ponovim, ker je sigurno že spet kdo bedestačil v komentarjih: država ni kriva, da je preselil proizvodnjo v italijo, ampak naši dragi prijatelji žez lužo, ki Sloveniji nočejo podeliti licence, potrebno za izdelavo oz prodajo letal ipd. in tudi tukaj je država skušala zadeve spremenit, če se ne motim, a brez uspeha.
tolk, malo manj letanja v oblakih ne bi škodilo nobenemu.
miha01
# 24.08.2018 ob 15:13
Dokler bomo imeli v vladi ljudi, ki mislijo, da je izvoz rak rana slovenskega gospodarstva, bodo podjetniki razmišljali, da zapustijo Slovenijo, v Sloveniji bo pa ostal samo napihnjen javni sektor z bogatimi plačami, ki jih bo zrihtal Branimir.
Bivši uporabnik
# 24.08.2018 ob 13:16
@Obsidijan
Je pa neumno, nonstop v medijih vlačijo Boscarole in Akrapoviče - Akrapovičevih delavcev pa nihče ne vidi in sliši.
Najbrž zato, ker so zadovoljni. Vsakič, ko katerikoli delavec v kateremkoli podjetju kaj zatarna, je to na naslovnici, zadovoljni delavci pa nikoli niso v nobeni novici.
garmond
# 24.08.2018 ob 19:52
Ve se, kam pes taco moli. Rosvita in Ivo pomagata njunemu prijatelju Janezu rušiti vlado in to še preden je sestavljena.
Pa za boga milega, a ne bi še vsaj malo počakali, da vlada sploh začne delati.
Isao
# 24.08.2018 ob 14:30
Gospod lahko govori kar hoče, ker Pipistrel ni odprta delniška družba. Ne objavlja četrtletnih rezultatov in ne rabi revizije. Imeli bodo nekje med 40 in 50 milijonov prometa in znaten dobiček. Res lepo letno poročilo.
Nikec3
# 24.08.2018 ob 14:09
Ja pa pejt in plačuj Romunu in Kitajcu po 400 eur na mesec.

Pipistrel ima za Slovenske razmere močno nadpovprečne plače. Lahko ti povem, da vsak inženir samo sanja, da bi lahko delal pri njemu. Tako da ne pametovat nekaj na pamet.
veza
# 24.08.2018 ob 13:59
sloveniancross
# 24.08.2018 ob 13:52

z vsem se strinjam, eno stvar pa narobe razumeš, Črnigoj ni pobasal 1,8 milijona evrov, ostali so v podjetju, nekako je nepravilno z njimi razpolagal, na koncu pa državno pravobranilstvo ni uveljavljalo tega zneska pri stečaju Primorja, tam bi pa res moral nekdo za zapahe.
mile952
# 24.08.2018 ob 13:50
Pa saj to bo vedno res na vseh področjih tudi sedaj. Bogati bodo vedno imeli boljšo hrano, obleke, avte, hiše in tudi zdravstveno oskrbo ter izobrazbo. Kateri bogataš pa se zdravi v javni bolnici? Ubistvu vsak, ki si to lahko privošči, gre h privatniku, tudi če je samo višji srednji sloj.

Ne vem kje ti živiš, še pa nisem čul, da bi privatniki opravljali najzahtevnejše zdravljenje. Ga ne morejo, ker nimajo ne opreme, ne objektov in ne kadra za to. Če boš hudo bolel, pa ti ne privoščim tega, ti ne bo preostalo drugega kot javni zavod. Privat lahko samo umreš.
The Matrix
# 24.08.2018 ob 13:45
Bravo levičarji, Bravo Luka!! Slovenija bo kmalu rešena svoje Ahilove tetive.....
izo
# 24.08.2018 ob 13:06
Povsod miljoni neumnih komentarjov, tu pa niti enega..
Gremo zavestni levičarji, kdo vam bo dajal plače, ko bo vse gospodarstvo odšlo v tujino?


tujci, sej te hočete desničarji imet..
ne se sekirat za socialo preveč, prej ali slej bomo brez. in potem boste lahko pametni, ko bo študij, zdravstvo ipd dosegljivo samo klasi daleč nad mediano, ki jo bodo spravili v dno.
fritaja
# 24.08.2018 ob 12:51
Če je odgovoren lastnik (kar najbrž je, glede na to, da gre firmi dobro), bi sedež firme že zdavnaj preselil, če bi bilo to koristno. A ga ni. Po mojem si s takimi izjavami le dobiva zastonj oglasni prostor.
www
# 25.08.2018 ob 13:51
Hja, g. Boscarol, kapitalizem je tudi plačevanje davkov.

Sicer pa, a ni to tisti, ki je predlagal obdavčenje samskih ?
KdoJeDarthVader
# 24.08.2018 ob 20:00
Pogrešam še jamrača iz Postojnske jame.
Conchis
# 24.08.2018 ob 14:41
"Država bi le cuzala denar od tistih, ki ustvarjajo. Torej od realnega gospodarstva."

Kdo pa subvencionira realno gospodarstvo, da uporablja infrastrukturo kot so ceste, kdo jim izobražuje kader, ko so le-ti mladi? Oziroma če obrnemo, če je Pipistrel tako izjemno podjetje in če je trg res vladar vsega,zakaj Pipi ne dobi subvencij na trgu, zakaj od te grozne države???
Conchis
# 24.08.2018 ob 14:39
Takoj ko vrne vse državne investicije in subvencije, lahko seveda gre, kamor želi.
HOR
# 24.08.2018 ob 14:26
Boscarol se gre tudi desno politiko, katere glas je. In usluge se vračajo...
ČRNIGAD
# 24.08.2018 ob 14:18
Nikec
Kje v mojem komentarju pa piše da je kaj rekel čez javno šolstvo . So pa na predvolilnem soočanju v studiu vrli uspešni podjetniki navijali za čim večjo privatizacijo vsega.
Slovensko javno šolstvo sem omenil zaradi tega ker se toliko poveličuje samo strokovnjake od drugod POZABLJA PA SE NA NAŠE DOMAČE STROKOVNJAKE IN DELAVCE
HOR
# 24.08.2018 ob 14:17
Švedi in Danci imajo visoke socijalne standarde in visoke davke, pa so vseeno najbogatejše in konkurenčne družbe oziroma države...
ČRNIGAD
# 24.08.2018 ob 14:07
Kolikor mi je znano Boscarol avionov ,ki so narejeni v Sloveniji ne more izvažati v vrsto držav, ker Slovenija nima veljavnih meddržavnih sporazumov recimo v ZDA. Če je enako letalo narejeno v Italiji ga pa lahko izvozi. Morda tudi v tem grmu tiči zajec ????
Priročno pa je jamrati da je za vse kriva država.
Boscarolu vsa čast za dosežke njegovega podjetja, vendar on in veliko naših uspešnih podjetnikov pozablja da se je večina njihovih kadrov šolala v slovenskih javnih šolah, sedaj ko so zlezli na "zeleno vejo" bi pa radi vse privatizirali in imeli povsod odpustke.
clutch00
# 24.08.2018 ob 13:31
ni panike, bo zdruzena levica dodatno nabila davke, da bo vec denarja v blagajni...
success
# 24.08.2018 ob 20:21
Eni ste pa res smesni. Me zanima kaj ste ustvarili vi, ki razne pipistrele, akrapovice itd mecete v kos. Ti ljudje, cetudi so dobili subvencije, so jih primerno izkoristili in drzava ima od njih nekaj, da ne govorimo njihovo srce, idejo in voljo do dela. Drzava bi pa samo imela, vi pa dajte. Za birokrate nesposobne, ki odlocajo, se crpa denar ravno iz tega naslova. Enostavno, ni dovolj? ni problema, dvig ddv. Namesto, da bi uredili okolje prijazno firmam in privabili kapital, mi placujemo za golazen po pisarnah. In od te golazni ljudje ne morejo zivet, zivijo od pipistrelov, akrapovicev itd. Raje se naj pogleda subvencije raznim saj veste katerim, ki so skockali vse, napolnili zepe, naredili nic in so drzavo samo stali. Raznih nlb, tes6 in podobnih "nalozb" sploh ne bom komentiral. Secemo vime kravi ki nam mleko daje. Je pa res, da vse firme niso enake, so razlicne ravno tako kot ljudje, tako da..
antaris
# 24.08.2018 ob 15:20
V Pipistrelu so leta 2002 zaposlovali 10 delavcev, prihodki podjetja so dosegli 1,7 milijona evrov

2002...1,7 milj prihodkov
2007...3,5 mil
2010..7,9 milj
2017..20 milj
2018...Ivo pravi 40-50 milj

Res slabo poslovno okloje v Sloveniji

Ivo, čestitke za uspešno podjetje
darkwader
# 24.08.2018 ob 14:39
Ja prav, pa dejmo ukinit davke in uvest pravilo močnejšega, pa bomo videli kako boste potem zadovoljni.
freelander1
# 24.08.2018 ob 14:32
Mu je ze tako ukazal sef
JJ.
Kazalo