Prva pogodba z domačimi izvajalci je bila podpisana junija lani, dela že potekajo. (Fotografija je simbolična.) Foto: BoBo
Prva pogodba z domačimi izvajalci je bila podpisana junija lani, dela že potekajo. (Fotografija je simbolična.) Foto: BoBo

Obnova proge, ki že poteka in naj bi bila končana leta 2022, bo omogočila, da se bo število vlakov med Mariborom in Šentiljem povečalo s 67 na 84 dnevno.

Poleg obnove predvideva izgradnjo novega predora in viadukta, nadgradnjo železniških postaj, rekonstrukcijo predora Šentilj, postavitev 12 kilometrov protihrupnih ograj, nadgradnjo signalno-varnostnih naprav in pasivno zaščito stavb.

Zaradi po novem zunajnivojskih križanj ceste in železnice bo večja tudi varnost.

Prva pogodba z domačimi izvajalci je bila podpisana junija lani, tako da se nadgradnja železniškega odseka med Pesnico in Šentiljem končuje, sledi nadgradnja postaj Tezno in Maribor ter odseka Maribor–Počehova, dela naj bi se končala septembra prihodnje leto.

Za gradnjo 100 milijonov vrednega novega odseka se, mimogrede, zanima tudi turški Džengiz, ki pa tokrat ni oddal najcenejše ponudbe, ugodnejšo so dali domači gradbinci na čelu s Pomgradom.

Zadovoljstvo z odločitvijo Evropske komisije je že izrazil minister za razvoj, strateške projekte in kohezijo Iztok Purič, ki je poudaril, da gre pomemben korak pri posodobitvi železnic in kakovosti življenja lokalnega prebivalstva. Podobno pravi tudi evropska komisarka za promet Violeta Bulc, ki je v izjavi za javnost med drugim zapisala, da upa, da bodo ljudi tako prepričali, da avtomobile pustijo doma, obenem pa bo tako mogoč tudi intenzivnejši prevoz tovora.

Posodobitev železnice med Mariborom in Šentiljem