V skladu s pravili iz leta 2019 je doslej veljalo, da lahko mladoletniki igrajo igre do uro in pol vsak dan, za praznik pa tri ure.

Kot navajajo kitajski državni mediji, približno 62,5 odstotka kitajskih mladoletnikov redno igra igre, 13,2 odstotka jih to počne več kot dve uri med tednom. Foto: Reuters
Kot navajajo kitajski državni mediji, približno 62,5 odstotka kitajskih mladoletnikov redno igra igre, 13,2 odstotka jih to počne več kot dve uri med tednom. Foto: Reuters

Nova pravila, ki so jih objavili v ponedeljek, so del širših prizadevanj za povečanje nadzora nad družbo in ključnimi sektorji gospodarstva, med njimi tehnologije, in izobraževanje, potem ko so se zadnja leta ti sektorji nenadzorovano širili. Peking trdi, da so pravila potrebna, da bi zmanjšali vse bolj razraščajočo odvisnost od iger, ki so jih pred tedni označili za "duhovni opij."

The People's Daily, uradni časopis vladajoče komunistične stranke, je v ponedeljek objavil, da je bilo nujno, da je vlada neusmiljena. "Neizpodbitno velja, da spletne igre vplivajo na normalno življenje, na fizično in psihično stanje najstnikov. Uničenje najstnika pomeni uničenje družine," piše časopis.

Kitajski najstniki so razjarjeni. "Je ta skupina dedkov in stricev, ki sprejema pravila in regulacije, že kdaj igrala igre? Ali razumete, da je najboljša starost za igre najstništvo?" je eden od zapisov na omrežju Weibo (kitajski Twitter). "Za spolnost je dovoljena privolitev pri 14, pri 16 lahko delaš, za igranje iger pa moraš biti star 18? To je šala!"

Omejitev igranja iger, ki se nanaša na vse naprave, tudi na mobilnike, je velik udarec za milijardno industrijo iger. Vrednost delnice več podjetij se je že znižala. Uvedba pravil glede igranja iger sovpada z uvedbo restrikcij, ki jih je država uvedla proti tehnološkim velikanom, ko sta Alibaba Group in Tencent Holdings.

Ponudnikom iger bo tako prepovedano omogočiti storitve mladoletnim zunaj določenih ur, hkrati pa morajo zagotoviti sistem preverjanja identitete igralcev, da ti ne bodo mogli zlorabljati pravil z uporabo različnih uporabniških imen. Ob tem so številni uporabniki na omrežjih napovedali, da bodo uporabljali uporabniška imena in gesla svojih staršev, za katere omejitve ne veljajo.