Stefano Domenicali, šef moštva Ferrari, upa, da bo Fernando Alonso v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo do začetka poletnega premora še bolj zarezal v prednost trikratnega svetovnega prvaka Sebastiana Vettla. Foto: EPA
Stefano Domenicali, šef moštva Ferrari, upa, da bo Fernando Alonso v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo do začetka poletnega premora še bolj zarezal v prednost trikratnega svetovnega prvaka Sebastiana Vettla. Foto: EPA

V smislu izvedbe z naše strani dirka za VN Velike Britanije ni bila najboljša. V dveh do treh dneh moramo v Maranellu ugotoviti, zakaj je tako. Več kot očitno nam težave povzročajo precej večje stvari kot majhne podrobnosti, ki smo jim posvečali večino časa pred dirko.

Stefano Domenicali
Fernando Alonso
Fernando Alonso je dobil lansko dirko za VN Nemčije v Hockenheimu, potem ko si je v kvalifikacijah privozil tudi 'pole'. V Nürburgu je na Nürburgringu slavil zmago že dvakrat - v letih 2005 in 2007. Foto: EPA
Drama pred dirko za VN Nemčije v Nürburgu

Pri Ferrariju nimajo veliko časa za rešitev težav, ki jih pestijo pravzaprav že celo sezono. V kvalifikacijah njihov dirkalnik Ferrari F138 nikakor ne more doseči najhitrejšega časa, zaradi česar se morajo Italijani na dirkah še toliko bolj zanašati na dirkaške sposobnosti in iznajdljivost Fernanda Alonsa ter Felipeja Masse.

Pirelli krivi moštva
Pri Pirelliju so se ostro odzvali na kritike glede gum, ki po nedeljski dirki v Silverstonu še vedno burijo duhove. Milansko podjetje za gumarski fiasko krivi moštva, ki so gume na dirkalnike napačno nameščala, prav tako naj bi bil v gumah tudi prenizek pritisk. V sporočilu za javnost so zapisali, da "gume za sezono 2013 ne ogrožajo varnosti, če se jih uporablja pravilno." Hkrati so poudarili, da bodo zadnje gume za nedeljsko dirko v Nemčiji tudi nekoliko modificirali, prednje ostajajo enake.

Že to nedeljo bodo imeli popravni izpit na Nürburgringu, kjer se bodo dirkači pomerili za VN Nemčije, prizorišču, kjer je Ferrari najuspešnejše moštvo. Lansko dirko za VN Nemčije je na Hockenheimringu pred Jensonom Buttonom in Kimijem Räikkönenom dobil Alonso.
V iskanju hitrih rešitev
"V smislu izvedbe z naše strani dirka za VN Velike Britanije ni bila najboljša. V dveh do treh dneh moramo v Maranellu ugotoviti, zakaj je tako. Več kot očitno nam težave povzročajo precej večje stvari kot majhne podrobnosti, ki smo jim posvečali večino časa pred dirko," je povedal Domenicali, ki je s Ferrarijem v Silverstonu nazadnje veselil zmage leta 2011, ko je pred red bulloma, Sebastianom Vettlom in Markom Webbrom, na najvišjo stopničko stopil Alonso. "V Silverstonu nismo bili dovolj hitri. To je najpomembnejša stvar, ki se je moramo lotiti - razumeti, kje lahko izboljšamo dirkalnik in njegovo delovanje," je še dodal Domenicali.
Vseeno je poudaril, da so pri Ferrariju v nedeljo iz dirke potegnili tudi nekaj vzpodbudnih točk. "Alonso je nadoknadil 15 točk zaostanka za vodilnim. Zaostanek za Vettlom moramo karseda zmanjšati. To je cilj, ki ga moramo imeti do začetka poletnega premora," je končal.

V smislu izvedbe z naše strani dirka za VN Velike Britanije ni bila najboljša. V dveh do treh dneh moramo v Maranellu ugotoviti, zakaj je tako. Več kot očitno nam težave povzročajo precej večje stvari kot majhne podrobnosti, ki smo jim posvečali večino časa pred dirko.

Stefano Domenicali
Drama pred dirko za VN Nemčije v Nürburgu