Daniel Ricciardo je po lanskem poletnem premoru sporočil, da bo zapustil moštvo Red Bull in kariero nadaljeval z Renaultom. Eden izmed razlogov je bila tudi Red Bullova odločitev, da bo svojo pot v kraljici motošporta nadaljeval s Hondinimi pogonskimi sklopi. Foto: Reuters
Hamilton s šesto kitajsko zmago na vrh seštevka

Renault, vsaj za zdaj, še ni upravičil vlogo favorita med drugokategorniki v formuli ena. Na treh dozdajšnjih dirkah v novi sezoni sta dirkača vsak po enkrat prevozila ciljno črto. Nico Hülkenberg je bil sedmi v Melbournu, Daniel Ricciardo sedmi v Šanghaju.

Za večino točkovnih ničel je kriv Renaultov pogonski sklop E-Tech 19 1.6 V6 t, s katerim so imeli težave tudi pri McLarnu. Pred začetkom sezone je francoski kolektiv po jakosti veljal za četrto najboljše moštvo v formuli ena, to mesto si zdaj deli z Alfo Romeom, za katerega je vseh 12 točk zbral Kimi Räikkönen.

Vodja moštva Cyril Abiteboul je pred sezono odkrito dejal, da želi ekipo popeljati pred Red Bull, ki je Renaultov pogonski sklop zamenjal za Hondinega, a kot kaže bo 41-letni Parižan predvsem odbijal napade Alfe Romea, Haasa in McLarna.

V letošnji sezoni formule ena točke za Renault nabirata Nico Hülkenberg in Daniel Ricciardo. Zaenkrat sta jih v konstruktorskem seštevku oba prispevala po šest. Foto: Reuters

Prišli po sedmo mesto in ga dobili
V Šanghaju francoski kolektiv ni bil pretirano uspešen. Resda je Ricciardo osvojil načrtovano sedmo mesto, a zaradi izbrane taktike enega postanka je bil na stezi zaradi varčevanja gum bistveno počasnejši, kot bi bil sicer. Na obrabljenih mehkih gumah je prevozil kar 18 krogov, nato je moral po postanku do konca dirke prevoziti še 38 krogov na trdi različici gum. "Morali smo se soočiti z običajno dilemo. Dirko začenjamo vsaj s sedmega štartnega položaja, začenjamo jo na najmehkejši različici gum, nekako nam mora uspeti. Vedeli smo, da bodo naši glavni tekmeci dirko začeli na srednje trdih gumah," je pojasnil Abiteboul in dodal, da je moštvo s sedmim mestom Ricciarda izpolnilo cilj. S hitrostjo dirkalnika je bil glede na okoliščine sicer zadovoljen, malce manj s strategijo enega postanka, a drugih možnosti za uspeh Renault naj ne bi imel.

"Dirko smo podredili gumam, ne hitrosti. Ves čas smo morali nadzirati Sergia Pereza in poskrbeti, da je bila prednost pred njim dovolj velika pred DRS-območjem. Če dirko ocenimo s tega vidika, je bila uspešna. Zadovoljen sem z našim delom in komunikacijo," je še dejal.

Zadnja Renaultova zmaga v formuli ena ima že kar dolgo brado. Dosegel jo je Fernando Alonso 12. oktobra 2008 na dirki za VN Japonske v Fudžiju. Nazadnje se je francoska ekipa na oder za zmagovalce uvrstila 27. marca 2011 v Melbournu, ko je bil na dirki za VN Avstralije Vitalij Petrov tretji. Foto: AP

Nekaj časa sem skušal bolje varčevati gume in obenem nadzirati prednost, a ni šlo. Moral sem pospešiti.

Daniel Ricciardo

Perez mu je ves čas dihal za ovratnik
Ricciardo je bil na stezi med počasnejšimi dirkači, njegov najhitrejši krog je bil šele 16. od 20. Avstralec je bil presenečen nad hitrostjo Perezovega racing pointa. "Sergio je bil zelo hiter, vso dirko sem bil pod pritiskom. Nekaj časa sem skušal bolje varčevati gume in obenem nadzirati prednost, a ni šlo. Moral sem pospešiti. Na koncu sem imel že kar nekaj težav z oprijemom na stezi, a k sreči jih je imel tudi on, tako da je bilo zadnjih nekaj krogov relativno lahkih," je povedal 29-letnik iz Pertha, edini renault, ki je končal šanghajsko preizkušnjo - Hülkenberg je dirko zaradi okvare pogonskega sklopa sklenil že v 16. krogu.