Jari Matti Latvala je v skupnem seštevku SP-ja na drugem mestu. Foto: EPA
Jari Matti Latvala je v skupnem seštevku SP-ja na drugem mestu. Foto: EPA

Drugo mesto je zasedel njegov moštveni sotekmovalec in branilec naslova, Francoz Sebastien Ogier, tretji pa je bil Britanec Kris Meeke (Citroen).
Za Volkswagen je bila zmaga v Argentini že tretji dvojni uspeh v tej sezoni, za Latvalo pa je to jubilejna deseta zmaga v karieri in druga letos. V SP-ju še vedno vodi Ogier, Latvala je drugi.

"Lani sem bil tukaj na stopničkah, toda nisem si predstavljal, da bom letos prvi. Po odstopu na Portugalskem moja samozavest ni bila prav trdna. Z zmago pa sem tudi malo poživil svetovno prvenstvo. Če bi znova zmagal Ogier, bi bilo že dolgočasno," je dejal zmagovalec argentinskega relija.

Latvala zadnji dan dirke ni imel večjih težav z ubranitvijo prednosti po dveh etapah. Na zadnjih štirih hitrostnih preizkušnjah jo je še povečal, saj Ogier ni želel tvegati odstopa. Na koncu je imel Finec minuto in pol naskoka. Zato pa je Ogier dobil zadnjo hitrostno preizkušnjo, Power Stage, ki prinaša dodatne točke, tako da v skupnem seštevku ni veliko izgubil v primerjavi z moštvenim sotekmovalcem. Meeke je na tretjem mestu zaostal že skoraj šest minut.

Naslednja dirka bo na začetku junija na Sardiniji.

 
Končni vrstni red (po 14 HP-jih):     
 1. J. M. LATVALA FIN/volks. 4:41:24,8
 2. S. OGIER      FRA/volks.   +1:26,9
 3. K. MEEKE       VB/citroen   5:54,7
 4. A. MIKKELSEN  NOR/volks     6:18,3
 5. T. NEUVILLE   BEL/hyundai   8:25,8
 6. R. KUBICA     POL/ford     10:08,0
 7. E. EVANS       VB/ford     10:32,2
 8. M. PROKOP     ČEŠ/ford     12:03,9
                             
Vrstni red v SP-ju:                   
 1. S. OGIER      FRA/volks.  112 točk
 2. J.-M. LATVALA FIN/volks.   88     
 3. A. MIKKELSEN  NOR/volks.   48     
 4. M. ÖSTBERG    NOR/citroen  48     
 5. M. HIRVONEN   FIN/ford     40     
 6. K. MEEKE       VB/citroen  32     
 7. T. NEUVILLE   BEL/hyundai  31     
 8. E. EVANS       VB/ford     26     
                                     
Konstruktorji (po štirih dirkah):     
 1. VOLKSWAGEN                187     
 2. CITROEN                    90     
 3. M-SPORT FORD 1             68