Pinault, 56-letni direktor korporacije Kering, ki ima v lasti prestižne znamke, kot so Gucci, Yves Saint Laurent, Stella McCartney, Alexander McQueen in Balenciaga, je velikodušno donacijo napovedal v izjavi za francoski časopis Le Figaro. Pojasnil je, da sta se za to, da omenjeni znesek sprostita iz svoje fundacije Artemis, odločila skupaj z očetom. François starejši, ki šteje 82 let, naj bi bil po podatkih poslovnega medijskega konglomerata Bloomberg "težek" zajetnih 37,3 milijarde dolarjev.

Za oskarja nominirana igralka in modni mogotec, ki ima sina s supermanekenko Lindo Evangelisto, imata stanovanje nedaleč od katedrale, prav v mestu luči pa sta si na valentinovo pred desetimi leti izmenjala poročno zaobljubo, in to v mestni hiši šestega okrožja, ki leži nedaleč od zgodovinsko pomembne cerkve, ene najprepoznavnejših pariških znamenitosti. Foto: AP
Notre-Dame: Pred ognjem rešili večino umetnin in relikvij

Soprog hollywoodske zvezdnice mehiških korenin se je tako odzval pozivu francoskega predsednika Emmanuela Macrona, ki je v ponedeljek zvečer napovedal prenovo katedrale, že v torek zjutraj pa so začeli zbirati sredstva z javnimi donacijami. "Najhujšemu smo se izognili, a bitka še ni v celoti dobljena," je 41-letni Macron nagovoril množice pred gorečo cerkvijo in nadaljeval: "S ponosom oznanjam, da bomo katedralo znova zgradili ... Zgradili bomo Notre-Dame, saj to francoski narod od nas pričakuje, to si naša zgodovina zasluži, to je, v najglobljem pomenu, naša usoda."

Salma Hayek (52) je, kot številne druge znane osebnosti, podobo goreče katedrale delila s sledilci na Instagramu, pripisala je: "Kot mnogi drugi sem v globokem šoku in žalosti, ko gledam, kako se lepota Notre-Dame spreminja v dim. Rada te imam, Pariz."

Kmalu po Pinaultu se je oglasil še njegov poslovni tekmec Bernard Arnault, lastnik luksuznega konglomerata LVMH, ki bo za prenovo Notre-Dame, "te izjemne katedrale, simbola Francije, njene dediščine in francoske enotnosti", namenil 200 milijonov evrov.

Arnaultov konglomerat LVMH je nastal, ko sta se združili znamki Louis Vuitton in Moët Hennessy. Foto: AP

Zgledu premožnih rojakov so sledili veljaki regije Ile-de-France, ki bo v ta namen zagotovila 10 milijonov, in mesta Pariz, ki bodo v prenovo katedrale usmerili 50 milijonov.