Foto:
Foto:
Tudi Beyonce ima kaj pokazati.

Po vzoru zvezdnic Jennifer Lopez in Beyonce, ki ponosno treseta svoji zajetni zadnjici, so newyorški trgovci izložbe napolnili s stotinami lutk z okroglimi zadnjicami v zelo nizkih kavbojkah. To velja tako za trgovinice s poulično modo kot za bolj uveljavljene in dražje blagovne znamke.

Pri proizvajalcu izložbenih lutk Goldsmith pravijo, da gre za absoluten trend, saj lutke izžarevajo veliko spolno privlačnost.

Obsedenost popularne kulture z velikimi ženskimi zadnjicami se vleče že od začetka devetdesetih, natančneje leta 1992, ko se je raper Sir Mix-a-Lot s pesmijo Baby Got Back zavihtel visoko na glasbene lestvice.

Tudi sicer je navdušenje nad tem delom telesa najbolj razvpito v afroameriški kulturi. Za veliko, a čvrsto zadnjico imajo celo poseben izraz: "ghetto-booty". Nekatere (ne-)srečnice, ki jih narava ni obdarila z obsežno zadnjo platjo, si celo na različne načine optično povečujejo ta oboževani del. Mogoče je tudi obiskati plastičnega kirurga in se dogovoriti za operativni poseg.

V zadnjih letih je bilo med zvezdniškimi zadnjicami največ govora o "lastnini" Jennifer Lopez. Latino zvezdnica naj bi ta dragoceni del telesa celo zavarovala za veliko vsoto denarja.