Na festivalu sodelujejo čokoladnice Lucifer, Tramontana, Dolce Amore, La Chocolate, Cukrček, Bijolada, Passero, Rajska ptica in Čokoladni atelje Dobnik. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Na festivalu sodelujejo čokoladnice Lucifer, Tramontana, Dolce Amore, La Chocolate, Cukrček, Bijolada, Passero, Rajska ptica in Čokoladni atelje Dobnik. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic

Na pobudo slovenskih čokoladnic, v veliki večini majhnih družinskih podjetij, ki so zaradi zaprtja svojih butičnih prodajaln ostala brez prodajnih kanalov, nato pa še brez festivala, ki je v zadnjih devetih letih postal njihov največji promocijski dogodek, so se organizatorji odločili, da festival preselijo na splet. "Če smo ostali brez festivala, to še ni razlog, da ljubitelji čokolade ostanejo brez kakovostne slovenske čokolade," je sporočila direktorica zavoda Turizem in kultura Radovljica Nataša Mikelj in pojasnila, da so jih k organizaciji prvega virtualnega festivala čokolade spodbudili odzivi ob odpovedi festivala, ki so jim dali vedeti, kako radi imajo festival redni obiskovalci. Teh vsako leto naštejejo okoli 50.000.

Dogajanje bo tudi na letošnjem festivalu pestro, žal pa festival ne omogoča tistega najpomembnejšega – čokolado ob gledanju tudi zavonjati in okusiti. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Dogajanje bo tudi na letošnjem festivalu pestro, žal pa festival ne omogoča tistega najpomembnejšega – čokolado ob gledanju tudi zavonjati in okusiti. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic

Festival se je začel danes, 24. aprila, in bo trajal naslednjih sedem dni. Osrednje prizorišče se iz Radovljice seli na spletno stran radovljiškega festivala čokolade, vsi uporabniki družbenega omrežja Facebook pa bodo dogajanje lahko spremljali tudi tam. Na virtualnih stojnicah se predstavlja devet čokoladnic, ki imajo urejeno tudi spletno trgovino. Tako kot na živem festivalu tudi tokrat ne gre le za prodajo, ampak bo ves teden na voljo pester festivalski urnik, ki bo vključeval glasbo, nagradne igre, animacijo za otroke in kulinarične šove. Obiskovalcem bodo skušali ponuditi drugačne vsebine in ideje za čokoladne dejavnosti, hkrati pa jih z izzivi in igrami povabili k soustvarjanju festival. Kot pravi Mikljeva, so se potrudili, da bo dogajanje res pestro in bogato, žal pa splet ne omogoča tistega najpomembnejšega – čokolado ob gledanju tudi zavonjati in okusiti.

"Čeprav se zavedamo, da je festival v živo neponovljiv in je tudi za nas kot organizatorje virtualni festival nekaj popolnoma novega, verjamemo, da bodo ljubitelji čokolade uživali ob spremljanju dogajanja tudi doma. Poleg tega se jim tokrat ne bo treba prebijati skozi gnečo do svoje najljubše čokoladnice, za nakup pa ne potrebujejo zaščitne opreme," so poudarili organizatorji.