Opel je v Frankfurtu premierno razkril dve karoserijski izvedenki nove generacije astre, petvratno kombilimuzino in karavanski sports tourer. Foto: Opel
Opel je v Frankfurtu premierno razkril dve karoserijski izvedenki nove generacije astre, petvratno kombilimuzino in karavanski sports tourer. Foto: Opel

Tri leta so minila, odkar so pri General Motors začeli uresničevati enega najpomembnejših ciljev po bankrotu - konec izgubljanja denarja v Evropi, kjer so v zadnjih 16 letih ustvarili milijardne izgube. Z Oplom imajo že do leta 2020 zelo pogumne načrte.
Direktorica General Motorsa in ena najvplivnejših žensk na svetu Mary Barra je na avtomobilskem salonu v Frankfurtu spregovorila o tem, da pričakuje, da bo Opel postal dobičkonosna znamka, v ta namen pa napovedala velike načrte s proizvajalcem iz Rüsselsheima.
"Ne moreš si privoščiti, da te v Evropi ne bi bilo. Tudi to ni dovolj, v Evropi je treba zmagati," je dejala Barra za Automotive News Europe in dodala, da njihovi načrti z Oplom to tudi predvidevajo. Barra, ki je ob evropskemu vodji Opla Karlu-Thomasu Neumannu v Frankfurtu pomagala razkriti novo generacijo modela astra, je zbranim novinarjem dejala, da bodo pri Oplu od leta 2016 do leta 2020 predstavili 29 novih ali prenovljenih modelov.
V desetletju ogromni premiki
Med novostmi lahko pričakujemo novega paradnega konja, ki naj bi bil veliki športni terenec, hkrati pa je Barra razkrila tudi načrte o novem Oplovem električnem avtomobilu. Dodala je, da lahko v naslednjem desetletju pričakujemo večje spremembe, kot so se prej v avtomobilski industriji zgodile v pol stoletja.
Analitiki s področja avtomobilizma ne predvidevajo, da bi se Opel po prodaji povzpel pred Volkswagna ali Forda. "Mislim, da bo Opel še vedno ujet v masi novih modelov," pravi analitiki IHS Automotive Ian Fletcher, ki navaja, da se nova astra za kupce ne bo bojevala le z VW golfom, ampak tudi s premium dvojko BMW serije 1 in audijem A3.
Opel je bil od leta 2009 do nedavnega v fazi reorganizacije. Prihranki so se v podjetje stekli tudi na račun zaprtja tovarne v Bochumu v Nemčiji, ki je bila prva zaprta avtomobilska tovarna v Nemčiji po 70 letih. Zdaj je, vsaj po napovedih vodilnih v podjetju, prihodnost svetla. Prvi pozitivni rezultati se že kažejo. Mokka, predstavljena leta 2013, je najbolje prodajan mali križanec v Evropi, po podatkih JATO Dynamics so jih do konca julija samo letos prodali več kot 100.000.