Največja Audijeva limuzina je bila znova deležna več vsebinskih kot oblikovnih posodobitev. Foto: Audi
Največja Audijeva limuzina je bila znova deležna več vsebinskih kot oblikovnih posodobitev. Foto: Audi

Največja Audijeva limuzina ohranja enake mere kot neposredni predhodnik, to je 5,14 metra dolžine, širino 1,95 metra in višino 1,46 metra, medosna razdalja pa meri 2,99 metra. Pri podaljšani različici je treba medosni razdalji in skupni dolžini prišteti še 13 centimetrov, ki jih seveda najbolj zaznata sopotnika na zadnjih sedežih.

Zunanjost je bila že tradicionalno deležna le zelo zadržanih kozmetičnih posegov, z več novostmi in izboljšavami se Audijevi konstruktorji hvalijo na tehnološki plati. Motorji so močnejši in učinkovitejši, v ponudbi na domačem nemškem trgu bodo v "normalnem" delu ponudbe na voljo dva sodobnejša bencinska in dva dizelska motorja.

Visoko postavljena ponudba motorjev
Vstopna motorna stopnička je razredu primerno visoka, bencinsko ponudbo namreč začenja 3,0-litrski TFSI z močjo 228 kilovatov (310 KM), še zmogljivejši je 4,0-litrski V8 TFSI z močjo 320 kilovatov (435 KM). Dizelski par pa sestavljata 3,0-litrski TDI z močjo 190 kilovatov (258 KM) in 4,2-litrski TDI z močjo 283 kilovatov (385 KM).

Posebneži v Audijevi ponudbi pa so podaljšani A8 L W12, v katerem je vgrajen 6,3-litrski motor z močjo 368 kilovatov (500 KM), športni S8 z motorjem 4,0 TFSI in štirikolesnim pogonom quattro ter hibridni A8 hybrid, v katerega so vgradili pogonski sklop 2,0-litrskega bencinskega in elektromotorja, ki zmoreta sistemsko moč 180 kilovatov (245 KM).

Sodobni asistenčni sistemi
Razredu in tekmecem primerno sta bogati tudi serijska in dodatna ponudba različne opreme, med katero izstopa nekaj sodobnih asistenčnih sistemov, ki že skoraj v celoti prevzemajo delo voznika.

Aktivni tempomat lahko poleg ohranjanja potovalne hitrosti poskrbi tudi za pospeševanje in zaviranje, sistem side assist ohranja pravo smer vožnje in po potrebi samodejno popravi smer vožnje, elektronika lahko prevzame tudi skrb za parkiranje, načini za prikaz informacij so učinkovitejši in sodobnejši, vključno s prikazom na vetrobranskem steklu. V ponudbi ne bo manjkala možnost povezovanja s spletom, glede na poslovni značaj limuzine pa bo mogoče tudi najnovejšo izdajo audija A8 spremeniti v pravo prestižno, udobno in učinkovito mobilno pisarno.

Kupci na domačem nemškem trgu lahko novinca pričakujejo v mesecu novembru, nato pa bo dokaj hitro pripeljal še na druge trge. Pri Audiju zagotavljajo, da bodo cene bolj ali manj na ravni neposrednega predhodnika, v Nemčiji naj bi bil najcenejši audi A8 na voljo za 74.500 evrov.