Sicer tudi po zaslugi štirikolesnega pogona je avto na cesti nadpovprečno suveren in s tem seveda dopušča nadpovprečno dinamično vožnjo, ki jo je mogoče nadgraditi z izbiro voznega programa in prilagajanjem podvozja. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Sicer tudi po zaslugi štirikolesnega pogona je avto na cesti nadpovprečno suveren in s tem seveda dopušča nadpovprečno dinamično vožnjo, ki jo je mogoče nadgraditi z izbiro voznega programa in prilagajanjem podvozja. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Oblikovno novincu res ne moremo veliko očitati. Seveda je treba imeti v mislih nemško poreklo – Italijani bi tak avto narisali zagotovo drugače, a bi pri tem morda tvegali preveč. Nemci tega ne bodo storili nikoli in tudi niso. Vseeno pravijo, da so želeli arteona ločiti od passata in težko se s tem ne bi strinjali.

Enako je z notranjostjo. V nasprotju z recimo z novim golfom, arteon ni v popolnosti podlegel digitalizaciji.

Volkswagen arteon shooting brake: test nove karoserijske izvedbe

Drugačen od golfa

Že res, da voznika serijsko pričakajo digitalni merilniki – kar sicer nikoli ni bilo sporno, prej nasprotno, in na dotik občutljiv osrednji zaslon, a nekaj razlik v primerjavi z golfom vseeno obstaja. Prvič – klimatska naprava je ločena od osrednjega zaslona, s čimer za njeno nastavljanje ni potrebno iskanje po osrednjem zaslonu, kar je med vožnjo neprijetno in nevarno dejanje.

Drugič pa si je mogoče omisliti zaslon tudi z gumbom za nastavljanje glasnosti in z gumbom za pomikanje po menijih.

Še najmanj novosti in posebnosti ponuja arteon na področju motorizacije in varnostno-asistenčnih sistemov. Dvolitrski TDI je Volkswagnov motor, ki ga najdemo skoraj v vseh koncernskih avtomobilih. Po novem v arteonu ponuja 147 kW, kar poenostavljeno pomeni okroglih 200 konj. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Še najmanj novosti in posebnosti ponuja arteon na področju motorizacije in varnostno-asistenčnih sistemov. Dvolitrski TDI je Volkswagnov motor, ki ga najdemo skoraj v vseh koncernskih avtomobilih. Po novem v arteonu ponuja 147 kW, kar poenostavljeno pomeni okroglih 200 konj. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Volanski obroč lepo sede v roki, celotna ergonomija je na visoki ravni, navsezadnje pa je všečna tudi oblika armaturne plošče. Opozoriti velja na prezračevalne šobe, ki so se sicer znašle v oblikovalskem primežu, a so še vedno na mestih, kjer dobro opravljajo svoje delo in ne pihajo neposredno v glavo voznika in sopotnika.

Prednost se skriva popolnoma zadaj

Največja prednost in novost, ki jo je prinesla izvedba shooting brake, pa je seveda prtljažnik. Redki so avtomobili, ki se jim dodaten prostor v zadku poda tako dobro kot arteonu. Hkrati ne gre zgolj za obliko, ampak oblika tudi dejansko zagotavlja dodatni prostor.

Podatek pa ni pomemben zgolj za prtljažnik, ampak tudi za potnike – to pomeni tudi več prostora za kolena potnikov na zadnji klopi.

Shootng brake prinaša še več udobja za potnike in še več prostora za prtljago. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Shootng brake prinaša še več udobja za potnike in še več prostora za prtljago. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Ne bodo pa udobno nameščena samo kolena, ampak tudi glave. V avtomobilih, kjer je poudarek na strešni liniji, se namreč večkrat zgodi, da zmanjka prostora nad glavami. Arteon shooting brake ga ponuja celo 48 mm več od limuzinske različice, rezultat pa je udobno sedenje tudi za višjerasle potnike!

Še več o privlačnem shooting brake arteonu pa izveste v videoprispevku Avtomobilnosti.