Na izbiro sta dva elektromotorja, ki razvijeta moč 350 kW (476 KM) oziroma 440 kW (598 KM), odvisno od modela. Pospešek od 0–100 km/h je 4,1 oziroma 3,3 sekunde (model RS), največja hitrost pa 245 oziroma 250 km/h. Foto: MMC RTV SLO/Audi
Na izbiro sta dva elektromotorja, ki razvijeta moč 350 kW (476 KM) oziroma 440 kW (598 KM), odvisno od modela. Pospešek od 0–100 km/h je 4,1 oziroma 3,3 sekunde (model RS), največja hitrost pa 245 oziroma 250 km/h. Foto: MMC RTV SLO/Audi

Ko je Audi leta 2018 predstavil električnega e-trona, je bilo veliko pompa z njihove strani, a ko smo se z e-tronom peljali po slovenskih cestah, se za njim ni obrnilo prav veliko glav.

Avtomobil je namreč pravi, tipični audi, takšen kot audi mora biti. Torej avtomobil za lastnika, za voznika, ne pa za sosede. Predvsem pa pri Audiju niso povedali, ne z besedami ne z videzom avtomobila, da z e-tronom napadajo Teslo. To je povedal Porsche s taycanom in očitno je vžgalo. Torej, zdaj tudi Audi odkrito napada Teslo, ponuja nastopača!

Tri metre na kvadratno sekundo je pojemek, ki ga zmorejo elektromotorji. Torej, 0,3 g, v vsakdanjosti se ustavljate brez klasičnih zavor, če želimo malce segreti zavorne kolute, moramo ta levo stopalko pritisniti na polno. Rekuperacijo.

Baterija je sestavljena iz 33 modulov, je ogrevana in hlajena, in je pod visoko napetostjo, kar 800 voltov. Med drugim ta omogoča tudi ekstremno hitro polnjenje, 270 kW. Foto: MMC RTV SLO/Audi
Baterija je sestavljena iz 33 modulov, je ogrevana in hlajena, in je pod visoko napetostjo, kar 800 voltov. Med drugim ta omogoča tudi ekstremno hitro polnjenje, 270 kW. Foto: MMC RTV SLO/Audi

Inteligentni štirikolesni pogon

Motorja sta dva, eden spredaj, drugi zadaj. Avtomobil ima celo dve prestavi, kar je za električni avtomobil presenetljivo, namen pa je, da prva, zelo kratka prestava, zagotavlja višjo učinkovitost, s tem da pomaga pri speljevanju. Torej dva motorja, dve prestavi in pogon na obe osi.

Zaloge energije je za 84 kWh, kar naj bi zadostovalo za 472 kilometrov po WLTP-ju. Foto: MMC RTV SLO/Audi
Zaloge energije je za 84 kWh, kar naj bi zadostovalo za 472 kilometrov po WLTP-ju. Foto: MMC RTV SLO/Audi

Torej quattro, inteligentni quattro, ki zdaj navor razporeja po vseh štirih kolesih, na elektronski način, tako se še bolj hipno prilagaja cestnim razmeram, predvsem pa množici podatkov, ki jih zagotovijo vsi mogoči senzorji.

Še več o vroči novosti na slovenskih cestah, pa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.