Oblikovalci so se zanašali na zadovoljstvo kupcev z obliko, zato ga ob prenovi niso bistveno spremenili. Po našem mnenju ni bilo bistvene potrebe po tem. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Oblikovalci so se zanašali na zadovoljstvo kupcev z obliko, zato ga ob prenovi niso bistveno spremenili. Po našem mnenju ni bilo bistvene potrebe po tem. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Če je nekaj dokazano dobro, tega ne spreminjaj preveč. Tega načela so se držali pri Peugeotu ob prenovi modela 3008.

3008 je bil v prvi generaciji nekoliko večji, bolj družinski križanec, nato pa je v svoji drugi generaciji nastopil s precej bolj drzno obliko, ki je bila v javnosti zelo dobro sprejeta. Pri Peugeotu so nam zaupali, da so inženirji torej imeli kar težko delo, ko so razmišljali, kako ta model narediti še bolj privlačen.

Največ sprememb na maski

Avto je uspeh požel tudi pri nas, nenazadnje smo ga skupaj z gledalci pred štirimi leti izbrali za slovenski avto leta. Tudi zato oblika ni bistveno drugačna po prenovi, a spremembe so vidne in predvsem čutne, predvsem na račun dodanih novih tehnologij.

Najbolj opazna je sprememba na maski vozila, ki je nekoliko poenotena z novima 208 in 2008, kar pomeni, da ima pokončne led dnevne luči, ki so v našem primeru svetile v polni led tehniki, dodali pa so jim funkcijo »foggy mode«, ki nadomešča meglenke. Nima pa še matričnih žarometov, ki jih že opažamo v tem razredu vozil. Spremembe se nanašajo tudi na masko, dobri opazovalci pa bodo opazili tudi napis 3008 na pokrovu motorja.

Všeč nam je, da so pri Peugeotu obdržali številne elegantne tipke in niso vse prenesli na “dotikanje”, pa čeprav je zdaj osrednji zaslon nekoliko večji. Je pa kljub povečanju zaslon obdržal popolnoma enake funkcionalnosti kot prej. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Všeč nam je, da so pri Peugeotu obdržali številne elegantne tipke in niso vse prenesli na “dotikanje”, pa čeprav je zdaj osrednji zaslon nekoliko večji. Je pa kljub povečanju zaslon obdržal popolnoma enake funkcionalnosti kot prej. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Vidi tudi ponoči

Kabina z zasnovo i-cockpit ostaja. Bila je pred časom. Prepriča predvsem kombinacija izbranih materialov in domiselno oblikovanje armaturne plošče z digitalno zasnovo kot tudi majhen volan, čez katerega gleda voznik na digitalne merilnike. In všeč nam je tudi, da so pri Peugeotu obdržali te številne elegantne tipke in niso vse prenesli na “dotikanje”, pa čeprav je zdaj osrednji zaslon nekoliko večji. Je pa kljub povečanju zaslon obdržal popolnoma enake funkcionalnosti kot prej, še vedno pa moramo podatke razbirati v angleškem in ne slovenskem jeziku.

Gre za zelo uglajeno dizelsko izkušnjo, ki postreže tudi s solidno nizko porabo goriva. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Gre za zelo uglajeno dizelsko izkušnjo, ki postreže tudi s solidno nizko porabo goriva. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Najbolj pomembna novost so asistenčni sistemi. Sistem za zadrževanje položaja na voznem pasu je zdaj sposoben držati vozilo točno tam, kamor ga je postavil voznik. Lahko drži sredino, oziroma vozi ob robu ali črti. Druga zanimiva novost pa je tehnologija nočnega vida, ki skrbi za varno vožnjo ponoči. Ta s pomočjo infrardeče kamere pešce ali živali zaznava dvesto metrov dlje, kot svetijo žarometi.

Še več o naših opazkah na račun prenovljenega peugeota 3008, ki ga je poganjal 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik s 96 kilovati, ki moč na prednji par koles prenaša prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika, pa izveste v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.