Prehod na novo platformo se kaže tudi v bolj dinamičnih oblikah karoserije s količnikom zračnega upora 0,30, s katerimi naj bi bil še bolj karizmatičen kot kadar koli doslej. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Prehod na novo platformo se kaže tudi v bolj dinamičnih oblikah karoserije s količnikom zračnega upora 0,30, s katerimi naj bi bil še bolj karizmatičen kot kadar koli doslej. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Bistvo avtomobilov, kot je VW caddy, so drsna vrata na obeh straneh. Prav pri tem je caddy boljši od konkurence. Vrata so lahkotna in v resnici lažja od večine vrat. To je pomembno, saj je pri številnih kombijih in enoprostorcih takšna vrata težko zapirati.

In to je avtomobil za otroke. Lahko vam povem, da imam dva najstnika in štiriletnika, in pri caddyju so palce dvignili, pravijo, da se v caddyju sedi bolje kot drugje, in menim, da jih gre poslušati, ker imajo izkušnje z zares veliko množico avtomobilov, a jih morate vzeti z rezervo.

Zadaj prostor za tri otroke

Caddy je čudovit, saj na straneh pusti več prostora, nisi utesnjen, ko zadaj sedijo trije. Če pa damo v sredino otroški sedež, sedenje vendarle ni najudobnejše, saj te sili na stran. Bodo pa starši s tremi otroki v otroških sedežih imeli boljšo izkušnjo.

Caddyja so zasnovali na koncernski platformi MQB, ki mu je omogočila uporabo sodobnih tehnologij, ki so v ponudbi Volkswagnove skupine. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Caddyja so zasnovali na koncernski platformi MQB, ki mu je omogočila uporabo sodobnih tehnologij, ki so v ponudbi Volkswagnove skupine. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Tudi prtljažnik je umerjen za večje družinske potrebe. Če nalagamo prtljago do stropa, jo je lahko za 1,2 kubičnega metra oziroma do 3,7 kubičnega metra v daljši različici maxi caddy. Kar je odlično, je tudi to, da je nakladalna odprtina široka 1,2 metra. Kitara gre v prtljažnik kar po širini, celo marsikatera baskitara bo šla.

Po poti golfa

V kabini spredaj je veliko golfovih elementov, saj je caddy v svoji tehnični osnovi golf, tudi s podvozjem, MQB. Odlagališč je povsod veliko. Pogrešali smo, da caddy ne ponuja sistemov carplay in android auto.

Kokpit je lahko tudi digitalni, skupaj z zaslonom info-zabavnega sistema in sodobnimi nadzornimi enotami pa tvori interaktivno okolje za voznika in sovoznika. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Kokpit je lahko tudi digitalni, skupaj z zaslonom info-zabavnega sistema in sodobnimi nadzornimi enotami pa tvori interaktivno okolje za voznika in sovoznika. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Kar zadeva vožnjo, je caddy prijeten, udoben, ne glede na to, ali se jih pelje pet ali en sam. Tudi lega na cesti je izvrstna. Hvalimo pa tudi asistenčne sisteme, predvsem aktivni tempomat, ki ustavlja in speljuje – obvezno zato izberite samodejni menjalnik. Končno imajo tudi tisti, ki v avtomobilu preživijo več časa, na voljo boljšo tehniko. Nismo pa se mogli znebiti občutka, da bi bil lahko avto še bolj potniški in do družin prijaznejši, še tišji na potovanjih, pa tudi, da bi bil v kabini boljši zvok.

Kaj vse smo še spoznali po daljšem druženju z novo generacijo VW caddyja, pa izveste v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.