Kar tri četrtine anketiranih je odgovorilo, da vnaprej načrtujejo obisk avtomobilskega salona. Foto: Palexpo
Kar tri četrtine anketiranih je odgovorilo, da vnaprej načrtujejo obisk avtomobilskega salona. Foto: Palexpo

Več kot polovica obiskovalcev avtomobilskih salonov, ki so po ogledu razstave kupili avtomobil, je priznalo, da je imel obisk salona velik vpliv na odločitev za nakup.
Tako je pokazala nedavna raziskava, ki so jo naredili na željo članov Združenja severnoameriških avtomobilskih salonov (ANSA). V združenje je vključenih 65 avtomobilskih salonov iz ZDA in Kanade, kjer trdijo, da pri prodajalcih v prodajnih salonih opažajo povečan nakup vozil po koncu avtomobilskih salonov.
V najnovejši raziskavi, poimenovali so jo "Moč avtomobilskih salonov," je sodelovalo 21.000 anketirancev.
Na salonih lažje primerjajo konkurenčna vozila
46 odstotkov udeležencev ene izmed razstav avtomobilov je odgovorilo, da ni dodalo ali črtalo določene blagovne znamke po obisku salona. 56 odstotkov anketirancev že pred obiskom prodajnega salona primerja različne avtomobilske znamke in modele, to pa pogosto storijo na avtomobilskih razstavah, kjer konkurenčne znamke vozila razstavljajo drug ob drugih.
Pri Hyundaiju pozdravljajo tovrstne kupce: "Na avtomobilskih salonih so razstavni prostori drug ob drugem. Nikogar se ne bojimo. Še več, tega si želimo," je dejal Erik Thomas, predstavnik ameriškega oddelka Hyundai Motors.
Pri Hyundaiju priložnost na avtomobilskih salonih izkoristijo tudi za podrobnejšo predstavitev novih tehnologij, tako za zabavo kot za pomoč vozniku pri varni vožnji. Thomas je dejal, da si lahko na salonih kupci virtualno ogledajo, kaj jih čaka v prihodnosti.

Kar 44 odstotkov vprašanih je potrdilo, da so eden od glavnih vzrokov za obisk salona nove tehnologije, 70 odstotkov se na razstavnem prostoru o novem vozilu pogovori s produktnim strokovnjakom, povprečni obiskovalec salona je visoko izobražen. 75 odstotkov obiskovalcev vnaprej načrtuje obisk salona ali pa se ga je v preteklosti že udeležilo, 26 odstotkov obiskovalcev, ki se v naslednjih 12 mesecih odloči za nakup novega avtomobila, ima po obisku avtomobilskega salona v mislih že izbran svoj naslednji avtomobil.