Množičnega navala hroščev na slovenske ceste sicer ni mogoče pričakovati, jih bo pa verjetno več kot neposrednega predhodnika. Foto: MIV
Množičnega navala hroščev na slovenske ceste sicer ni mogoče pričakovati, jih bo pa verjetno več kot neposrednega predhodnika. Foto: MIV

Pri Volkswagnu že od začetka poudarjajo, da so izdelali »hrošča«, ki ustreza potrebam in pričakovanjem kupcev 21. stoletja. Njegov neposredni predhodnik, ki je poskušal obuditi nekdanjo legendo, pri tem precej očitno ni bil najbolj uspešen. Novi beetle pa ima precej boljše izhodišče za osvajanje morebitnih kupcev. Izdelovalec je namreč vsebino uporabnega in povsem »normalnega« avtomobila oblekel v prepoznavno in izstopajočo embalažo.

Ponudba opreme je globalna in razdeljena na tri pakete, v Sloveniji bosta na voljo le bogatejša, design in sport, vsak s svojim prepoznavnim značajem, pester pa je tudi seznam dodatne opreme. Ob prihodu na slovenski trg lahko kupci izbirajo med tremi bencinskimi motorji TSI in enim dizelskim TDI.

Ponudbo bencinskih začenja 1,2-litrski s 77 kilovati (105 KM), nadaljuje 1,4-litrski s 118 kilovati (160 KM), na vrhu pa je 2,0-litrski s 147 kilovati (200 KM). Dizelski 1,6-litrski agregat se s 77 kilovati (105 KM) uvršča med šibkejše, je pa mogoče pričakovati še dopolnitev ponudbe v tem razredu.

Za najcenejšega med hrošči je treba v Sloveniji odšteti 17.861 evrov, za najdražjega s cenika pa 27.320 evrov.