Pri BMW-ju so serijo 4 dopolnili še s prostornejšim gran coupejem. Foto: BMW
Pri BMW-ju so serijo 4 dopolnili še s prostornejšim gran coupejem. Foto: BMW

Tako pri kupeju kot pri kabriu je v ospredju egoizem voznika, ki mu običajno ni treba razmišljati v množini, ampak kvečjemu v dvojini, saj je dovolj le en sam sopotnik ali sopotnica, druga sedežna vrsta pa postane aktualna le v skrajnem primeru. Pri gran coupeju je zgodba drugačna, saj so se konstruktorji vsaj malce potrudili tudi za udobje morebitnih sopotnikov, ki morajo biti zadovoljni z drugo sedežno vrsto.

Skoraj enakih mer kot kupe in kabrio
Kljub enakim dolžini 4.638 milimetrov, širini 1.825 milimetrov in medosni razdalji 2.810 milimetrov, je gran coupe za 12 milimetrov višji, 112 milimetrov pa je daljša tudi streha. V kombinaciji z dodatnim parom vrat je tako vstopanje v vozilo in izstopanje iz njega bistveno udobnejše, to pa velja tudi za sedenje na zadnjih sedežih.

Več potnikov lahko pomeni tudi več prtljage, zato so vsaj za malenkost, točno 35 litrov, povečali tudi prostornino prtljažnika na skupno 480 litrov. Možnost zlaganja zadnjih sedežev pa poveča obseg kombinacij števila sopotnikov in količine prtljage, ki lahko v skrajnem primeru zaseda tudi do 1.300 litrov prostornine.

V ponudbi pet zmogljivih motorjev
Kupcem bodo ponudili možnost izbire med petimi izpopolnjenimi motorji. Najzmogljivejši med njimi je 3,0-litrski vrstni šestvaljni bencinski motor v 435i, z močjo 225 kilovatov (306 KM). Sledita štirivaljnika z močjo 180 kilovatov (245 KM) in 135 kilovatov (184 KM). Dizelski par pa sestavljata štirivaljnika z močjo 135 kilovatov (184 KM) in 105 kilovatov (143 KM).

Že ob prihodu na trg napovedujejo tudi možnost kombinacije nekaterih motorjev s štirikolesnim pogonom, poleg serijskega ročnega menjalnika pa bodo lahko kupci izbirali tudi med dvema samodejnima steptronic. O cenah za zdaj uradno še ne govorijo, na uradno svetovno premiero bo moral novinec počakati do marca in avtomobilskega salona v Ženevi.