BMW je novo podznamko predstavil z veliko teorije in še več marketinških pristopov. Foto: BMW
BMW je novo podznamko predstavil z veliko teorije in še več marketinških pristopov. Foto: BMW

Na predstavitvi nove podznamke bavarskih prestižnežev so imeli zaenkrat glavno besedo ljudje iz marketinga, ki so veliko govorili predvsem o trendih in teoriji, da skice postanejo oprijemljiva resničnost, pa bo treba počakati vsaj še do leta 2013. Takrat naj bi na trg pripeljala prva predstavnika iz serije vozil prihodnosti. Modela i3 in i8 naj bi imela električne oziroma hibridne pogonske agregate in obilo sodobne opreme zapakirane v napredno embalažo izdelano iz lahkih materialov. BMW i3 z električnim motorjem bo namenjen predvsem uporabnikom v velikih urbanih središčih, športnik i8 s hibridnim pogonskim sklopom pa ljubiteljem okolju prijaznejših, a še vedno športnih voznih zmogljivosti.

Nova podznamka BMW i bo tako združevala rezultate razvoja od leta 2007 in prihodnja prizadevanja izdelovalca na področju rešitve trajnostne mobilnosti.

Kot poudarjajo pri izdelovalcu, oba napovedana modela temeljita na revolucionarnem konceptu konstrukcije, imenovanem arhitektura »lifedrive«. Šasija iz aluminija obdaja pogonski mehanizem, medtem ko je potniška varnostna celica izdelana iz izredno vzdržljive in ekstremno lahke plastične mase, ojačane s karbonskimi vlakni (CFRP). Izdelovali ju bodo v tovarni BMW v Leipzigu, kamor bodo do leta 2013 v nove proizvodne obrate investirali okoli 400 milijonov evrov in ustvarili približno 800 novih delovnih mest. Že med razvojem pa so si prizadevali tudi za čim bolj učinkovito proizvodno sinergijo, saj bodo uporabljali enake sklope za elektromotorje, pogonsko elektroniko in visokozmogljive litij-ionske baterije.