Eos sodi med mikavnejše in uporabnejše izdelke v tem majhnem avtomobilskem razredu. Foto:
Eos sodi med mikavnejše in uporabnejše izdelke v tem majhnem avtomobilskem razredu. Foto:

Čeprav je tržni razred kupejev/kabrioletov zelo majhen, eos ostaja v ponudbi na slovenskem trgu, posodobljen in malce olepšan.

Pri zunanji kozmetični prenovi so se Volkswagnovi oblikovalci posvetili predvsem sledenju trenutnih smernic znamke in podobo štirisedežnega kupeja/kabrioleta približali drugim hišnim modelom ter pri svetlobnih telesih izdatneje uporabili tehnologijo LED. V notranjosti je sprememb še manj, poleg novega oblazinjenja je še najpomembnejša novost možnost izbire posebej obdelanega usnja, ki se v poletnih dneh segreva tudi do 15 stopinj Celzija manj kot klasično obdelano.

Vsebinsko pomembnejša je posodobitev pogonskih agregatov. V ponudbi sta tako dva bencinska in en dizelski agregat. Motor 1,4 TSI je na voljo v izvedbi z 90 in 118 kilovati (122 KM in 160 KM), šibkejši tudi oplemeniten s hišnim, do okolja prijaznejšim paketom ukrepov, združenih pod nazivom »BlueMotion Technology«. Edini dizelski 2,0-litrski motor v ponudbi pa zmore 103 kilovate (140 KM). Za udobnejše križarjenje z mikavnim in cenovno dosegljivim kabrioletom, ki se po zaslugi trde strehe spremeni v celoletno uporaben kupe, pa je seveda na voljo tudi DSG-menjalnik.

Za najcenejšo različico eosa s šibkejšim bencinskim motorjem je treba v Sloveniji odšteti 25.153 evrov, za najdražjo na ceniku pa 29.788 evrov.

Čeprav gre za nišni izdelek, bo na slovenske ceste verjetno zapeljalo letos vsaj 65 eosov. Privrženci Volkswagnovih »klasičnih« kabrioletov pa bodo morali še malce počakati na golfa s platneno streho ali beetla, ki se bo družbi hišnih modelov z zložljivo streho pridružil še pozneje.