Prototipu s-maxa bo slej ko prej sledil serijski enoprostorec z možnostjo namestitve petih ali sedmih sedežev. Foto: Ford
Prototipu s-maxa bo slej ko prej sledil serijski enoprostorec z možnostjo namestitve petih ali sedmih sedežev. Foto: Ford

Čeprav uradno še prototip, je že bolj ali manj jasno, da bo kljub morebitnim kozmetičnim popravkom takšna tudi podoba serijskega modela, ki oblikovno sledi aktualnim mlajšim modelom v Fordovi ponudbi. Podobno kot za oblikovno plat velja tudi za tehnološko, saj se med ponudbo pogonskih agregatov in druge opreme omenjajo že bolj ali manj znane podrobnosti.

Globalni oblikovalski jezik
V povezavi z zunanjo podobo pri Fordu znova omenjajo globalni oblikovalski jezik, kar pomeni bolj ali manj dosledno poenotenje podobe vozil, ne glede na posamezne globalne trge. Oblikovalci pa niso le pazili na pojavno všečnost, ampak upoštevali tudi prizadevanja za čim bolj ekonomično porabo goriva, nižje izpuste ogljikovega dioksida in možnosti vgradnje novih tehnologij svetlobnih teles.

Spremljanje voznikovega srčnega utripa
V primerjavi z neposrednim predhodnikom je precej drugačna tudi podoba armature, kjer se čedalje bolj uveljavljajo veliki večfunkcijski prikazovalniki, ki služijo tudi sistemom, kot je Fordov sync.

Pod omenjenim imenom se skriva sklop različnih informacijskih, zabavnih in komunikacijskih podsistemov, ki skrbijo za obveščanje voznika o delovanju vozila in prometni situaciji, zabavajo potnike v vozilu ali pa celo bedijo nad njihovim zdravstvenim stanjem. V prototipu s-maxa je namreč vgrajen sedež, ki spremlja voznikov srčni utrip, pridobljeni podatki pa lahko služijo za različne preventivne ali varnostne funkcije.

Za pogon prototipa so predvideli prenovljeni 1,5-litrski motor ecoboost, ponudba pogonskih agregatov pri slej ko prej prihajajočem serijskem modelu pa bo seveda na ravni že znane pri aktualnih modelih s poudarkom na tehnologiji ecoboost.