Giulietta je bila deležna zelo zadržanih posodobitev, med katerimi se večina skriva v notranjosti. Foto: M. Kr.
Giulietta je bila deležna zelo zadržanih posodobitev, med katerimi se večina skriva v notranjosti. Foto: M. Kr.

Pomladitve aktualnih modelov po navadi ne prinesejo velikih sprememb in giulietta pri tem ni izjema, kljub temu pa Alfa Romeo kupcem novega modelskega leta ponuja dovolj sladkorčkov pri zunanji kozmetiki in opremi, novo energijo pa prinaša nov motor 2,0 JTDm 16V s 110 kilovati moči (150 KM) in navorom 380 Nm.

Nezainteresirano oko zunanjih pomladitev verjetno ne bo opazilo, minimalistično preoblikovanje prednje maske, nova oblika prednjih meglenk, temni prednji žarometi in dodatna ponudba platišč so za vzbujanje pozornosti premalo, v oči pa še najbolj padejo tri dodatne barve karoserije.

Več sprememb je mogoče najti v notranjosti, na armaturi z novo razporeditvijo nekaterih elementov, novi so sedeži in oblazinjenja, obliko volana so z doslej najvišje ravni preselili tudi na nižje, pestrejša je ponudba barvnih kombinacij. Kljub tej navidezni zadržanosti pri spremembah notranjosti pa pri izdelovalcu ponosno poudarjajo, da so uporabljeni materiali zdaj kakovostnejši, vzdržljivejši in do uporabnikov prijaznejši.

Zadnje velja tudi za spremembe ponudbe pri infotelematiki, ki vključuje del, namenjen zabavi med vožnjo, in zmogljivejši informacijski sistem z navigacijo.

Kot se spodobi za znamko, ki po navadi izpostavlja športno srce v podobi zmogljivih motorjev, so posodobili tudi te in dodali novinca v podobi že na začetku omenjenega dizelskega agregata. Zaradi tehničnih posodobitev pa je najzmogljivejši v ponudbi – bencinski 1750 TBi 16v z močjo 179 kilovatov (240 KM) in navorom 340 Nm – zdaj tudi učinkovitejši in varčnejši.

Za najcenejšo različico posodobljene giuliette z 1,4-litrskim bencinskim motorjem je treba na slovenskem trgu odšteti 15.950 evrov, za najcenejšo z dizelskim motorjem 1,6 JTDm pa 17.350 evrov.