Hyundai namerava na podlagi podatkov, pridobljenih v pilotskem projektu, še naprej razvijati robote. Foto: Hyundai
Hyundai namerava na podlagi podatkov, pridobljenih v pilotskem projektu, še naprej razvijati robote. Foto: Hyundai

Hyundai Motor Group je predstavil robota z imenom "DAL-e". S pomočjo natančnih veščin prepoznavanja in funkcij mobilnosti bi moral samostojno komunicirati z ljudmi, Hyundai, Kia in Genesis pa ga bodo v prihodnosti uporabljati v vsakdanjem poslu pri prodaji avtomobilov. DAL-e je kratica in pomeni "Drive you, Assist you, Link with you-experience".

Proizvajalec avtomobilov želi z robotom utirati pot avtomatiziranim storitvam za potrebe strank. "Novi kolega" je opremljen s tehnologijo umetne inteligence (AI) za prepoznavanje obrazov in samodejnim komunikacijskim sistemom, ki temelji na platformi za razumevanje jezika.

Izboljšanje storitve

"Cilj je robotu omogočiti nemoteno in zabavno komunikacijo z našimi strankami in jim zagotoviti čim boljšo storitev," je povedal Dong Jin Hyun, podpredsednik in vodja laboratorija za robotiko pri Hyundai Motor Group.

Robota v okviru pilotnega projekta že preizkušajo v prodajalni vozil v Seulu v Južni Koreji. Po pilotni fazi ga bodo uporabljali na različnih področjih v interakciji s strankami. Sem spadajo tudi saloni blagovnih znamk skupine Hyundai, Kia in Genesis.

1,16 metra visok robot lahko v dialogu s strankami zagotavlja informacije o izdelkih in storitvah ter se odziva na ustne ukaze in vnose na zaslonu na dotik. S pomočjo štirih koles se lahko giblje v katero koli smer in kupce spremlja do določenih točk v salonih.