Priklopni hibrid je prijeten tudi potem, ko zmanjka elektrike. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Priklopni hibrid je prijeten tudi potem, ko zmanjka elektrike. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Odstotek je različen od države do države, a superb, sploh takšen combi, je avto, ki ga v res velikem odstotku kupujejo samostojni podjetniki.

To ni nobeno presenečenje. Po navadi imajo družino, zato hočejo ogromen prtljažnik, pogosto jim ta prtljažnik veliko pomeni tudi zaradi posla. Če se veliko pelješ, še posebej na daljše relacije, hočeš tak avto. Pika. Ampak superb iV je za tiste, ki na dan prevozijo malo.

Morda smo vam malce zbili pričakovanja, vendar, če ga boste doma napolnili in čez dan uporabljali zelen pogon, skratka, če boste osnovni bencinski pogon uporabljali zgolj, ko se odpeljete daleč, je avto zelo uporaben.

Baterija s kapaciteto 13 kWh ne okrne prostora v kabini, zato pa je manj prostora v prtljažniku, ki pa je s 510 litri še vedno družinsko uporaben. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Baterija s kapaciteto 13 kWh ne okrne prostora v kabini, zato pa je manj prostora v prtljažniku, ki pa je s 510 litri še vedno družinsko uporaben. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Ko zmanjka elektrike, se pelješ naprej

To v praksi pomeni, da naj bodo vaše dnevne poti dolge med štirideset in petdeset kilometrov – prodajalci vam bodo sicer rekli številko blizu 70 kilometrov, ampak v mrzlih zimskih dneh, je bilo že 40 kilometrov električnega dosega kar zapleteno doseči. Superb ima električnega dosega več kot številni drugi priključni hibridi, ki jih lahko dobite. Ob tem je bistveno, da za razliko od izključno električnih avtomobilov v takšnem priključnem hibridu pravzaprav na merilnikih zaloge energije gledaš zaradi radovednosti, ne pa zaskrbljeno.

Digitalna armaturna plošča prikazuje tudi informacije o stanju napolnjenosti baterije. Ko je baterija skoraj prazna, na instrumentni plošči sveti rdeča lučka. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Digitalna armaturna plošča prikazuje tudi informacije o stanju napolnjenosti baterije. Ko je baterija skoraj prazna, na instrumentni plošči sveti rdeča lučka. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Namreč, če zmanjka elektrike, se pelješ naprej. S takšnim avtom se tudi z javnimi polnilnicami ukvarjaš samo, če so priročne, ne pa zato, ker bi jih potreboval. V resnici tudi kakšnega posebnega smisla ni, saj je kljub majhni bateriji, polnjenje počasno. Avto je pač zasnovan za nočno polnjenje. In ker je baterija majhna in jo polnite počasi, tudi ne bo bistveno obremenila vaše hišne električne zmogljivosti, seveda pa vam zaradi varnosti vseeno priporočamo, da si omislite domačo polnilnico, če drugega ne, bo bolj udobno. Ampak seveda, hišo pa morate imeti, če živite v bloku, lahko na tak avto pozabite, ne zaupajte trgovcem, ki vam bodo rekli drugače.

Še bolj podrobno o priključno hibridni škodi superb iV pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.