Podvozje blaži udarne jame tudi pri res hitri vožnji. Zračno vzmetenje namreč 500-krat na sekundo zazna dogajanje in ohranja udobno vožnjo ne glede na podlago, po kateri se vozite. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Podvozje blaži udarne jame tudi pri res hitri vožnji. Zračno vzmetenje namreč 500-krat na sekundo zazna dogajanje in ohranja udobno vožnjo ne glede na podlago, po kateri se vozite. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

V Avtomobilnosti smo novega defenderja, oznaka 90 izdaja, da gre za krajšo različico, ki v dolžino meri okoli 4,3 metra (daljša različica 110 okoli 4,8 metra), preizkusili na ulicah Novega mesta.

Za volanom smo se počutili popolnoma sproščeno in udobno, pa čeprav smo po ozkih ulicah upravljali skoraj dve toni in pol težko zver.

Vozniški položaj je zelo prijeten in novi defender se pelje čisto običajno – kot klasični SUV.

Rezervno kolo nikoli v napoto

In tudi če pogled nazaj blokira rezervno kolo na zadku, ima voznik na voljo običajno ogledalo, ki ga s preprostim klikom spremeni v vzvratno kamero. Ta je nameščena na strehi in se tako rezervnemu kolesu preprosto izogne.

Defender nove dobe je tako dober terenec, da še tako neveščega voznika spremeni v pravega off road eksperta. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Defender nove dobe je tako dober terenec, da še tako neveščega voznika spremeni v pravega off road eksperta. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Tudi parkiranje ni težava. Že res, da boste morali upoštevati zajetno širino avtomobila, ampak s kamerami na tem vozilu bi lahko recimo pripravili prenos nogometne tekme v živo – tako učinkovito pokrivajo pogled na okolico vozila.

V defenderju prejšnje generacije smo imeli dve klasični, mehanski ročici. Danes imamo velik zaslon in nekaj gumbov. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
V defenderju prejšnje generacije smo imeli dve klasični, mehanski ročici. Danes imamo velik zaslon in nekaj gumbov. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Za vsak dan

Ta avtomobil bo, čeprav gre za klenega terenca, ki lahko brodi v visoki vodi in se pri pogonu zanaša na stalni kolesni pogon, kar pomeni, da ga zunaj asfalta in tam, kjer poti praktično zmanjka, pomagajo poganjati blokade sredinskega in zadnjega diferenciala ter reduktor, zajeten delež svojega življenja preživel v mestu. In v resnici je pri vsakodnevnih vožnjah povsem znosen.

Več o tem zanimivem vozilu, ki velja za ikono terenske vožnje, pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.