Peugeot 208 T16 pikes peak bo poskušal nadaljevati tradicijo predhodnika 405 T16. Foto: Peugeot
Peugeot 208 T16 pikes peak bo poskušal nadaljevati tradicijo predhodnika 405 T16. Foto: Peugeot

Vozniki morajo v ameriški zvezni državi Kolorado čim hitreje premagati 20 kilometrov dolg vzpon s 156 ovinki med 2800 in 4301 metrom nadmorske višine. Dirko so prvič priredili leta 1916, letos pa bo drugič v zgodovini potekala po v celoti asfaltirani progi, na kateri je lani s časom pod deset minut voznik Rhys Millen za volanom hyundaija genesis coupe postavil nov rekord in prepolovil čas, ki so ga postavili na prvi dirki.

Peugeot je udeležbo najavil že v začetku aprila, zdaj pa so razkrili tudi podrobnosti o vozilu, ki bo pravzaprav nadaljeval tradicijo dveh prednikov peugeota 205 T16 in 405 T16 pikes peak, s katerimi je francoska znamka že sodelovala na dirki. Za volanom dirkalnika 405 T16 je leta 1988 zmago osvojil Ari Vatanen, leto pozneje pa je za volanom peugeota slavil Robby Unser.

Konec junija letos bo uspeh poskušal ponoviti Sebastien Loeb, in sicer za volanom vozila, ki uradno temelji na modelu 208, je pa seveda temeljito predelan za specifične zahteve visokogorske preizkušnje. Peugeot bo sodeloval v razredu "unlimited", razredov različnih sodelujočih vozil je sicer kar 20, kjer so dovoljene tako rekoč vse predelave vozila. Poudarek pa je seveda na stalnem vzponu, ostrih zavojih, redkejšem zraku in desetminutnemu priganjanju motorja do skrajnosti.