Malibu naj bi kot pravi globalni model kmalu vozil po cestah na šestih celinah. Foto: Chevrolet
Malibu naj bi kot pravi globalni model kmalu vozil po cestah na šestih celinah. Foto: Chevrolet

Malibu je dokaz, da se tudi pri Chevroletu odločajo za globalizacijo modelov v ponudbi, kar med drugim pomeni nižje stroške proizvodnje.

Iskanje ustreznih kompromisov med pogosto precej različnimi okusi in potrebami kupcev na različnih celinah ni preprosto delo, vendar pa so Chevroletovi oblikovalci prepričani, da bo novi malibu našel svoje mesto na trgih v več kot sto državah.

Novinec je po njihovem mnenju bolj športen in po videzu agresivnejši kot predhodnik. V primerjavi z njim ima malibu sicer za 114 milimetrov krajšo medosno razdaljo vendar 50 milimetrov daljši osi. To pomeni, da je po dolžini bolj kompakten in uporaben v mestni gneči, širše podvozje pa pomeni, da je potniška kabina prostornejša. Konstruktorji so izračunali, da ima potniška kabina novinca za 113 litrov večjo prostornino, kar se pozna predvsem pri prostoru v predelu ramen in bokov.

Glede na različne potrebe kupcev pri Chevroletu najavljajo pestro izbiro motorjev. Skupno jih naj bi bilo deset, med njimi tako štiri- kot tudi šestvaljniki, na nekaterih trgih tudi turbodizelski motorji. Kupci pa bodo lahko izbirali med ročnimi in samodejnimi menjalniki.

Malibuja bodo izdelovali v več Chevroletovih proizvodnih obratih po svetu, med drugim tudi v Združenih državah Amerike in na Kitajskem. Prve različice bodo konec leta 2011 na prodaj na Kitajskem, na začetku leta 2012 pa v ZDA.