Ferrarijevi inženirji menijo, da bi bilo prisilno polnjenje za V12 iz Maranella popolna norost. Foto: AP
Ferrarijevi inženirji menijo, da bi bilo prisilno polnjenje za V12 iz Maranella popolna norost. Foto: AP

Marchionne je v intervjuju za Autocar povedal, da Ferrarijevi V12-motorji ne bodo dobili prisilnega polnjenja, temveč bodo hibridni. S tem je imel v mislih evolucijo 6,5-litrskega V12-stroja s 588 kilovati in 718 Nm navora, ki poganja model 812 fuperfast.

Po Marchionnejevih besedah naj bi bilo po mnenju inženirjev iz Maranella prisilno polnjenje za Ferrarijev dvanajstvaljnik popolna norost. Težavo pa predstavljajo prihajajoče emisijske norme. Sedanji V12 razvije 90 kilovatov (123 KM) na liter prostornine, v mešanem ciklu porabi 14,9 litra bencina na 100 kilometrov ter na kilometer izpusti 340 gramov ogljikovega dioksida. S tem ustreza standardu Euro6B. Tehnični direktor Michael Leiters zato meni, da bo standard Euro6C pravi izziv, a ima že pripravljeno rešitev.

Boljše zmogljivosti in manjši izpusti
Leta 2021 se bo z novimi smernicami za zmanjšanje izpustov (Ultra-Low-Emission Vehicle, ULEV) spopadel hibridni V12. Toda Marchionne ob tem dodaja, da njihov cilj ni takšen, kot ga ima večina, saj imajo dva namena. Želijo namreč izboljšati zmogljivosti na stezi in obenem omejiti izpuste.

Ob tem je zanimivo, da bo tudi Ferrarijev glavni tekmec, Lamborghini, ostal zvest stroju V12 pri nasledniku aventadorja. Kot je potrdil direktor Stafano Domenicali, pa bo treba nanj počakati vsaj do leta 2022. Marchionne, je v eni od svojih izjav v svojem slogu povedal, da zelo ceni kolega, vendar meni, da veliko ljudi kupi lamborghinija, ker ne more priti do ferrarija.

Zdaj ne moremo reči, ali bo res tako, nedvomno pa kaže, da obe znamki ubirata isto pot.