CX-4 bo namenjena ekskluzivno za kitajski trg, a pri Mazdi ne izključujejo možnosti, da postane globalni model. Foto: Mazda
CX-4 bo namenjena ekskluzivno za kitajski trg, a pri Mazdi ne izključujejo možnosti, da postane globalni model. Foto: Mazda

Pri Mazdi so na mednarodnem avtomobilskem salonu v Pekingu premierno pokazali svoj novi športni terenec CX-4. Oblikovno spominja na koncept koeru, CX-4 pa predstavlja nadaljnji korak naprej pri oblikovalskem jeziku kodo, ki zaznamuje njihova vozila.
Oblikovalski jezik Kodo predstavlja gibaje "divje mačke". To pomeni elegantne, izrazite in vitke linije, kot pri konceptu koeru, ki so ga pri Mazdi predstavili lani jeseni na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.

CX-4 je nekoliko nižji kot preostali športni terenski avtomobili. Pri Mazdi so poudarili, da gre za čisto nov avtomobil, ki je videti bolj športno, malo spominja celo na karavane.
V dolžino meri 4,63 metra (CX-3 v dolžino meri 4,27 metra), v širino 1,84 metra in v višino 1,53 metra. Medosna razdalja meri 2,7 metra, oddaljenost od tal je 19 centimetrov. Prostornina prtljažnika je 400 litrov s postavljenimi sedeži v drugi vrsti in 1228 litrov s podrtimi sedeži.
Ekskluzivno za Kitajce
Standardno bo opremljena s 17-palčnimi kolesi (za doplačilo z 19-palčnimi), zunanjo karoserijo vozila pa bodo kupcem ponudili v sedmih različnih barvah. Potovalni kabini, na voljo bo v štirih različnih barvah, so namenili zdaj že prepoznaven dizajn Mazdinih vozil. To pomeni samostoječ 7-palčni ekran, ki je del zabavno-informacijskeg sistema in upravljanje s pomočjo vrtljivega vmesnika. Ima tudi sistem tehnologij, združenih pod izrazom i-activsense, ki delujejo na osnovi tipal in so zasnovane v pomoč vozniku pri prepoznavanju mogočih nevarnosti in odgovarjanju nanje, za preprečevanje nezgod in za zmanjševanje posledic nezgod.
Za kitajski trg, kjer bo CX-4 od prihodnjega leta naprej na prodaj, bosta na voljo dva bencinska štirivaljna motorja, in sicer 2,0-litrski motor skyactive-G s 116 kilovati moči in 2,5-litrski motor skyactive-G s 141 kilovati moči. Oba motorja sta serijsko kombinirana s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, zmogljivejši motor pa bo na izbiro tudi s štirikolesnim pogonom.