Priključni hibrid lahko na elektriko pospešuje vse do hitrosti 140 km/h, kar pomeni, da bi lahko večino dnevne vožnje opravili na električni pogon. Foto: Mercedes-Benz
Priključni hibrid lahko na elektriko pospešuje vse do hitrosti 140 km/h, kar pomeni, da bi lahko večino dnevne vožnje opravili na električni pogon. Foto: Mercedes-Benz

Razred C je dolgo veljal za vstopnico v Mercedes-Benzovo družino – do prihoda razreda A in razreda B. Da je razred C eden najbolj cenjenih modelov tega podjetja, kaže podatek, da je bilo od leta 1982 prodanih 10,5 milijona avtomobilov.

Tudi danes ostaja steber strategije blagovne znamke Mercedes. Nova limuzina prinaša nekaj opaznih sprememb. Avto je še večji, kar bodo občutili potniki v kabini, ki imajo več prostora za glavo, ramena in kolena. Prtljažnik so povečali za dodatnih 45 litrov in ima zdaj volumen 360 litrov, pri karavanski različici pa se je povečal za 30 litrov, na 490 litrov, s podrtjem zadnje klopi pa ga je mogoče povečati na 1510 litrov.

Poudarek pri zunanjem oblikovanju je bil na dinamični obliki. Foto: Mercedes-Benz
Poudarek pri zunanjem oblikovanju je bil na dinamični obliki. Foto: Mercedes-Benz

Še več udobja

Zadnji del nekoliko spominja na razred S, medtem ko se prednji del spogleduje z razredom E in manjšim CLA. Značilnost linije AMG je diamantna rešetka z zvezdnim dizajnom.
Digitalizirano kabino sestavlja velik in pokončno umeščen osrednji zaslon velikosti 11,9-palca (30,2 centimetra). Glavna razlika v primerjavi z razredom S je, da sta armaturna plošča in sredinski zaslon za šest stopinj nagnjena proti vozniku, s čimer je poudarjeno, da je razred C namenjen vozniku.

Novi razred C je popolnoma digitaliziran in podprt z umetno inteligenco. Foto: Mercedes-Benz
Novi razred C je popolnoma digitaliziran in podprt z umetno inteligenco. Foto: Mercedes-Benz

Poleg osrednjega zaslona voznik podatke pridobiva z digitaliziranimi serijskimi merilniki z diagonalo 12,3-palcev (31,2 centimetra). Operacijski sistem je najnovejša različica MBUX, ki v kombinaciji z glasovnim asistentom »Hey Mercedes« obljublja uporabnikom povezano, telefonsko izkušnjo. Posodobitve potekajo "po zraku", za navigacijo pa je na voljo nova možnost razširjene resničnosti.

S priklopnim hibridom večino časa na elektriko

Predvsem pa je pomembna elektrifikacija motorizacije. Štirivaljniki bodo kombinirani s sistemom blagih hibridov. 1,5-litrski turbobencinski štirivaljni motor C180 zmore 125 kilovatov moči, C200 150 kilovatov, C300 pa 190 kilovatov. Dizli ostajajo v ponudbi; 2-litrski turbodizelski štirivaljnik bo na voljo z razponom moči od 147 in 195 kilovatov.
Priključni hibrid z oznako C300e kombinira bencinski motor, elektromotor in baterijo s kapaciteto 25,4 kilovatne ure, ki po zagotovilih tovarne omogoča 100 kilometrov električne vožnje.