Ibiza je na trg prvič zapeljala že daljnega leta 1984, trenutno pa je na trgu že četrta generacija. Foto: M. Kr.
Ibiza je na trg prvič zapeljala že daljnega leta 1984, trenutno pa je na trgu že četrta generacija. Foto: M. Kr.

Pri uvozniku poudarjajo, da računajo na širok krog kupcev, od tistih, ki se bodo odločili za bolj dinamično trivratno SC, prek daleč najbolj iskane in uporabne petvratne, do karavanske ST, ki močno poveča prostorske zmogljivosti za prevoz prtljage. Letos naj bi bilo od približno 1.800 novih seatov na slovenskih cestah kar okroglih tisoč primerkov prav ibiz.

Ibiza se od aprila dalje ponaša predvsem z osveženo zunanjo podobo, zunanje mere vozila so bolj ali manj nespremenjene, prav tako pa potniške kabine kompaktnega modela, ki bo kupce vabil tudi s široko ponudbo sodobnih bencinskih in dizelskih motorjev ter dodatno obogatene opreme. Bencinskih motorjev je šest, dizelskih pa pet.

Kot najbolj varčno različico pri Seatu izpostavljajo ibizo e-ecomotive z 1,2-litrskim motorjem TDI z največjo močjo 55 kilovatov (75 KM), ki naj bi imela povprečno porabo 3,4 litra goriva na sto kilometrov ter v zrak na kilometer izpuhala le 89 gramov ogljikovega dioksida. Za nizko porabo pa ni zaslužen le varčen motor, ampak tudi serijski sistem start-stop, ki samodejno ustavi motor med mirovanjem delujočega vozila ter sistem za rekuperacijo, ki koristno uporabi energijo nastalo pri zaviranju.

Kot se spodobi za temperamentno špansko znamko, pa drugo skrajnost ponudbe predstavlja različica z bencinskim motorjem 1,4 TSI, ki zmore 110 kilovatov (150 KM) moči in v kombinaciji s serijskim menjalnikom DSG avtu zagotavlja športen značaj, s pospeškom od 0 do 100 km/h v 7,6 sekunde in doseganje hitrosti do 212 kilometrov na uro.

Za najcenejšo trivratno različico ibize SC je treba v Sloveniji odšteti 9.490 evrov, za petvratno vsaj 9.990, za karavansko ST pa 10.490 evrov.