Najopaznejši so nova maska, večji žarometi in odbijač z dnevnimi lučmi v LED-tehniki. Foto: Citroën
Najopaznejši so nova maska, večji žarometi in odbijač z dnevnimi lučmi v LED-tehniki. Foto: Citroën

C-elysée je nizkocenovna limuzina, ki je, tako kot njen dvojček peugeot 301, bila zasnovana za mednarodne trge, predvsem južno in vzhodno od nas. Med njene glavne vrline štejemo predvsem prostornost, zlasti druge vrste sedežev in prtljažnika, preverjeno koncernsko tehniko ter podvozje, ki zagotavlja udobje tudi na slabše vzdrževanih cestah. Vse to je lahko na voljo po razmeroma ugodni ceni zaradi preproste zasnove, katere slabost pa se kaže z nekoliko slabšimi ocenami za varnost.

Po malce manj kot štirih letih je prišel čas za prenovo, ki je navzven najopaznejša na sprednjem delu. Ta je dobil novo masko in večje žaromete ter nov odbijač z dnevnimi lučmi v LED-tehniki. Na zadku je najopaznejša sprememba nova grafika zadnjih luči s 3D-učinkom, osvežitev pa zaokrožujejo nova oblika 16-palčnih platišč ter dve novi barvi karoserije.

Prijaznejši in bolj povezan
Notranjost so posodobili s prenovljeno multimedijsko napravo s 17,8-centimetrskim (7-palčnim) zaslonom na dotik, ki obljublja boljšo odzivnost vmesnika, povezljivost s sistemoma Android Auto in Apple Carplay ter možnost upravljanja z govornimi ukazi. Izboljšana je tudi navigacijska naprava, ki v povezavi z drugimi storitvami (kjer so na voljo) med drugim prikazuje prometne informacije, alternativne poti in bencinske servise, vključno s cenami goriv.

Motorna paleta, ki je prilagojena različnim regijam, vključuje bencinska motorja puretech 82 in VTi 115 ter dizelska HDi 92 in blueHDI 100.

Prenovljeni C-elysée tako kot do zdaj nastajal v španskem Vigu, prodaja pa bo stekla v prvem četrtletju prihodnjega leta.