Peugeot 301 predstavlja širšemu krogu kupcev dostopno klasično avtomobilsko zasnovo s sodobno vsebino in embalažo. Foto: MIV
Peugeot 301 predstavlja širšemu krogu kupcev dostopno klasično avtomobilsko zasnovo s sodobno vsebino in embalažo. Foto: MIV

Klasično zasnovana triprostorska limuzina meri v dolžino 4,44 metra, v potniški kabini je dovolj prostora tudi na zadnji sedežni klopi, v ločenem prtljažniku pa 630 litrov prostornine, namenjene prtljagi. Pogonski agregati so na voljo trije, med njimi tudi novi bencinski trivaljnik 1,2 VTi z največjo močjo 53 kilovatov (72 KM). Drugi bencinski motor je 1,6 VTi z največjo močjo 85 kilovatov (115 KM), dizelski del ponudbe pa predstavlja motor 1,6 HDi z največjo močjo 68 kilovatov (92 KM). Bencinska motorja je mogoče kombinirati z ročnim ali samodejnim menjalnikom, dizelskega le z ročnim. V kombinaciji z vsemi tremi motorji kupcem ponujajo dve ravni opreme, pri trivaljniku pa še dodatno vstopno raven.

Kljub cenovni dostopnosti pa na slovenskem trgu ne more pričakovati večjega številčnega uspeha, saj so triprostorske limuzine v srednjem in nižjem razredu precej manj iskane kot na vzhodneje ležečih trgih, na katere pri Peugeotu tudi bolj računajo. Za najcenejšega peugeota 301 s trivaljnikom je treba na slovenskem trgu odšteti 9.500 evrov.