Kitajski kupci pričakujejo več udobja tudi na zadnji klopi kompaktne serije 3. Foto: BMW
Kitajski kupci pričakujejo več udobja tudi na zadnji klopi kompaktne serije 3. Foto: BMW

Izbira Pekinga za svetovno sejemsko premierno predstavitev serije 3 z daljšo medosno razdaljo seveda ni naključna. Ne le BMW, ampak tudi številni drugi izdelovalci avtomobilov so že pred časom dojeli obseg povpraševanja po podaljšanih različicah na kitajskem trgu, kjer si želijo tudi kupci manjših prestižnežev malce več udobja na zadnji klopi.

Tovrstni avtomobili se namreč pogosto znajdejo v vlogi poslovnih ali pa družinskih »protokolarnih« vozil, kjer lastnik, poslovnež ali glava družine zaseda sedež zadaj, za volanom pa sedi poklicni voznik oziroma mlajši član družine.

Podaljšana različica serije 3, ki so jo zasnovali v Nemčiji ima za 11 centimetrov več razmika med prednjo in zadnjo osjo, izdelovali pa jo bodo v kitajskem mestu Šenjang. Kupci bodo lahko izbirali med tremi pogonskimi agregati v vozilih BMW 335Li, BMW 328Li in BMW 320Li, vsi trije imajo že vgrajeno tehnologijo twinpower, kar pomeni, da so po tehnološki plati povsem enakovredni izdelkom, ki jih BMW ponuja v Evropi ali ZDA.