BMW i8 spyder je za zdaj le prototip, ki pa ga morda čaka tudi serijska prihodnost. Foto: BMW
BMW i8 spyder je za zdaj le prototip, ki pa ga morda čaka tudi serijska prihodnost. Foto: BMW

Odprti dvosedežnik je v veliki meri izdelan iz lahkih materialov, oblikovalci pa so ustvarili na pogled agresivnega športnika, ki mu ne bi prisodili do okolja prijaznejšega hibridnega pogona.

Za pogon vozila skrbi naveza električnega motorja z močjo 96 kilovatov (131 KM), ki poganja prednji par koles, in bencinskega trivaljnika z močjo 164 kilovatov (223 KM), ki poganja zadnji par koles. Kombinacija obeh motorjev zmore 260 kilovatov (354 KM) moči in navor 550 Nm metrov, kar avtomobilu z omejeno najvišjo hitrostjo na 250 km/h omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v petih sekundah.

Kljub zmogljivostim pa pri izdelovalcu zagotavljajo, da naj bi dvosedežnik za razdaljo sto kilometrov potreboval le tri litre bencina. Plug-in hibrid ima seveda vgrajeno tudi baterijo, ki jo polni med vožnjo, v mirovanju pa ga je mogoče priključiti na običajno električno omrežje. Eno polnjenje naj bi zadostovalo za do 30 kilometrov vožnje le z električnim motorjem.