Kljub kompaktnosti in dejstvu, da ni rezerviran le za tiste z najdebelejšimi denarnicami, je tudi macan jasno prepoznaven izdelek znamke Porsche. Foto: Porsche
Kljub kompaktnosti in dejstvu, da ni rezerviran le za tiste z najdebelejšimi denarnicami, je tudi macan jasno prepoznaven izdelek znamke Porsche. Foto: Porsche

Pri Porscheju si, tako kot večina izdelovalcev avtomobilov, seveda želijo več kupcev, tudi tistih, ki nimajo skoraj neomejenih proračunov za nakup izdelkov, in macan je brez dvoma dosegljivejši kot njegovi večji oziroma dražji sorodniki. Tako tisti s športnoterensko dušo kot tisti z izrazitejšim športnim značajem.

Vendar pa kljub koraku stopničko nižje očitno niso pripravljeni sklepati kompromisov pri ključnih značilnostih izdelkov s Porschejevo značko. Tudi macan namreč ostaja čistokrvni porsche, pa naj gre za zunanjo podobo, tehnologijo in … tudi ceno. Kompaktnega športnega terenca bodo spomladi prihodnje leto kupcem ponudili s tremi različnimi motorji.

Najvarčnejši bo tisti s 3,0-litrskim turbodizelskim motorjem V6 z močjo 190 kilovatov (258 KM). Prav tako 3,0-litrski bo bencinski motor V6 z dvojnim turbinskim polnilnikom in močjo 250 kilovatov (340 KM). Vrh motorne ponudbe pa bo, vsaj za zdaj, predstavljal 3,6-litrski bencinski V6 motor z močjo 294 kilovatov (400 KM).

Kljub ponudbi motorjev, zmernejši za to znamko, pa večina tehnologije ostaja enaka kot pri večjih sorodnikih. Samodejni 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko bo vozniku omogočal brezskrbno "lenarjenje" in dopuščal možnost dejavnejšega poseganja v delovanje, tudi z obvolanskima prestavnima ročicama. Samodejno pa bo tudi delovanje štirikolesnega pogona, ki ne bo v glavni vlogi sredstva za premagovanje morebitnih terenskih razmer, ampak bo predvsem zagotavljalo boljše vozne lastnosti.

Kot se spodobi za izdelek iz hiše Porsche, pa bo imel voznik vedno možnost vklopiti tudi serijski režim vožnje sport, ki bo zagotovil izrazitejše izkoriščanje motornih in voznih zmogljivosti kompaktnega petičneža. Zanj bodo morali kupci v Sloveniji odšteti vsaj 69.717 evrov, tolikšna je namreč napovedana cena dizelske različice. Za najzmogljivejšo pa bo treba odšteti šestmestni znesek, 102.509 evrov.