Zunanjo obliko atece so uskladili z najnovejšimi predstavniki katalonske avtomobilske znamke. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Zunanjo obliko atece so uskladili z najnovejšimi predstavniki katalonske avtomobilske znamke. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Ateca je eden najbolj vsestranskih modelov Seata. Že ob prvem preizkusu smo jo pohvalili zaradi starejšim prijaznega vstopanja, družinske priročnosti, pa tudi terenskih lastnosti. A po štirih letih je bil čas za prenovo, saj je Seat v času od prve predstavitve atece že uvedel povsem novo generacijo vozil.

Ateca ostaja Seat prejšnje generacije, ker gre seveda le za prenovo. Kljub temu pa prinaša nekaj pomembnih novosti. Za začetek se po novi generaciji zdaj zgleduje zunanjost. Predvsem spredaj, na osveženi maski, zdaj opazimo oblikovne značilnosti tarraca ali pa novega leona.
Halogenski žarometi so se popolnoma poslovili, pri LED-žarometih pa ostaja ta podpis, v katerem lahko z nekaj domišljije prepoznamo recimo električno kitaro.

Ateca je z novo generacijo Seatov prišla v korak pri asistenčnih sistemih. Predvsem pozdravljamo uvedbo pametnega prediktivnega tempomata, ki smo ga pohvalili že pri testu leona. Novost je tudi opozorilo pri izstopanju iz vozila, ki varuje pred neprevidnim odpiranjem vrat ob bližanju drugih udeležencev v prometu. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Ateca je z novo generacijo Seatov prišla v korak pri asistenčnih sistemih. Predvsem pozdravljamo uvedbo pametnega prediktivnega tempomata, ki smo ga pohvalili že pri testu leona. Novost je tudi opozorilo pri izstopanju iz vozila, ki varuje pred neprevidnim odpiranjem vrat ob bližanju drugih udeležencev v prometu. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Brez hibridne pomoči

V notranjosti je mešanica starega in novega. Še vedno imamo klasična stikala za upravljanje klimatske naprave, popolnoma novi pa so osrednji zasloni, digitalni merilniki pred voznikom in volanski obroč.

Pri pogonskih agregatih se je poslovil 1,6-litrski dizel, ki ga je nadomestila šibkejša dvolitrska različica. V ponudbi ostajajo tudi bencinski tri- in štirivaljniki, ampak brez kakšne hibridne pomoči.

Za ljubitelje terensko navdahnjenih dodatkov bo na voljo nov paket opreme xperience, za ljubitelje športnih različic pa še naprej ateca cupra.

Še več o prenovi izveste ob ogledu videoprispevka, ki smo ga pripravili pri uredništvu Avtomobilnosti.