DS 7 crossback ni zgolj prestižni citroën. Drugačen je tudi od svojih premijskih konkurentov. Predvsem na področju prefinjenosti, občutka za detajle. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
DS 7 crossback ni zgolj prestižni citroën. Drugačen je tudi od svojih premijskih konkurentov. Predvsem na področju prefinjenosti, občutka za detajle. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Zagotovo ni daleč od resnice, če rečemo, da je DS najboljše, kar je kdaj Francija avtomobilskega izdelala. In DS se je spet pojavil pred dobrimi desetimi leti. Kot Citroën. Najprej kot posebna linija, kot športna alternativa C3, kot nefunkcionalna verzija C4, in kot drzen DS5. Modeli niso bili uspešni ne v Sloveniji ne v Evropi.

Današnji DS modeli so v primerjavi s tistimi izpred desetletja drugačni. Želijo biti samosvoja alternativa v premijskem razredu. Na testu smo preizkusili DS 7 crossback.

Šik Francoz

Nekaj je dejstvo: to je končno model, pri katerem razumeš, zakaj to ne more biti citroën. DS7 crossback ima preprosto drugačen značaj, avto je nobel. To je jasno že na prvi pogled, še bolj pa v kabini. Ko smo potipali alkantaro, tipke za stekla, uro ...

Je bistveno bolj premijski, a prav revolucionarno novega vendarle ne prinaša veliko.

Je šik, je opazen, je zaželen. Ampak predvsem je drag. Ker mora biti drag, saj gre za premijsko vozilo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Je šik, je opazen, je zaželen. Ampak predvsem je drag. Ker mora biti drag, saj gre za premijsko vozilo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Okolje za volanom je prijetno, ni pa popolno. Stikala so zabavna, niso pa najbolj praktična. Zaslon na sredinski konzoli je pregleden, ni pa najbolj odziven. Hvalimo predale, ki so zelo prostorni, lahko dosegljivi. Sedenje je vrhunsko, z odlično ledveno oporo, s podaljšanjem sedala. Zadaj je prostora na pretek. Nad glavo, za kolena, prostora je veliko, sredinskega grebena skorajda ni, in presenetljivo je tudi celotna klop oblikovna precej po meri treh potnikov, ne pa za dva plus.
Prtljažnik je povprečen, sicer velik, a vse je zelo položno.

DS7 crossback je priključni hibrid, ponuja teoretičnih 50 kilometrov dosega. Pozimi smo z njim na naši poti prevozili do 25 kilometrov na elektriko. Gre za nadpovprečno tih avtomobil, tudi ko ga poganja bencinski motor. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
DS7 crossback je priključni hibrid, ponuja teoretičnih 50 kilometrov dosega. Pozimi smo z njim na naši poti prevozili do 25 kilometrov na elektriko. Gre za nadpovprečno tih avtomobil, tudi ko ga poganja bencinski motor. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Nestresna vožnja

Kakšen je na cesti? Vzdušje v kabini je nadpovprečno mirno. Tu se resnično kaže premijski občutek avta. Ne samo takrat, ko se peljemo na elektriko, ves čas. Testirani DS7 crossback je bil priklopni hibrid, se pravi zmes bencinskega in električnega motorja. V mrzlih zimskih dneh je bilo trideset kilometrov na elektriko težko doseči. Verjamemo, da kdo zmore z baterijo prevoziti tudi 40 in več kilometrov. Trasa nam tega ni omogočala.

Avto ponuja tudi visoko zalogo moči, tristo konjev, in ima tudi štirikolesni pogon.

Še več vtisov s testa pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.