Predsednik uprave BMW AG Norbert Reithofer je v Frankfurtu prvič predstavil izdelana prototipa modelov z električnim oziroma hibridnim pogonom. Foto: BMW
Predsednik uprave BMW AG Norbert Reithofer je v Frankfurtu prvič predstavil izdelana prototipa modelov z električnim oziroma hibridnim pogonom. Foto: BMW

BMW i3 concept je namenjen predvsem uporabi v urbanih okoljih, poganja pa ga električni motor z močjo 125 kilovatov, ki se prenaša na zadnji par koles, kar je v skladu z BMW-jevo tradicijo pogonov. Doseg z enim polnjenjem baterije naj bi bil do 150 kilometrov. V 1.250 kilogramov težkem vozilu so štirje sedežu, v prtljažniku pa je 200 litrov prostora za prtljago.

BMW i8 concept pa je namenjen tistim kupcem, ki si kljub alternativnemu pogonskemu sklopu bencinskega trivaljnika in električnega motorja želijo več dinamike v vožnji. Hibridni štirisedežni športnik naj bi, po zaslugi 260 kilovatov moči pogonskega agregata, pospešil od 0 do 100 kilometrov na uro v manj kot petih sekundah in dosegal hitrosti do 250 kilometrov na uro. Zgornja hitrost je elektronsko omejena, doseg samo z električnim pogonom pa naj bi bil do 35 kilometrov.

Oba modela bodo v serijski podobi izdelovali v BMW-jevi tovarni v Leipzigu, za vzpostavitev proizvodnje pa naj bi porabili približno 400 milijonov evrov in zagotovili 800 delovnih mest.