Največja prednost električne kie je tehnologija hitrega polnjenja. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Največja prednost električne kie je tehnologija hitrega polnjenja. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Šestica v imenu tega avtomobila nam sporoča, kam se bo znotraj korejske električne družine uvrščal, vsekakor pa je ta model za znamko pomemben predvsem zato, ker je prvi povsem oziroma izključno električni avto.

Avto je pred kratkim preizkusil naš novinar, žirant izbora za evropski avto leta, EV6 je med sedmerico finalistov, zdaj pa smo ga lahko preizkusili tudi že na slovenskih cestah.

To je križanec, ki za korejsko znamko prinaša nov oblikovalski jezik – zunaj in znotraj. Dva ukrivljena zaslona, lebdeča konzola, tanki sedeži in vegansko usnje, še posebej pa je ta avto zanimiv z vidika racionalizacije.

Pri Kii so prepričani, da je EV6 lahko brez težav prvi avto pri hiši. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Pri Kii so prepričani, da je EV6 lahko brez težav prvi avto pri hiši. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Baterija za različne potrebe

Na voljo sta dve različni kapaciteti baterije – 77 ali 58 kWh, ki ju lahko polnimo tudi na 800-volten hitri način polnjenja. Lahko polnimo tudi zunanje porabnike ali drugo električno vozilo.

Največji doseg obljublja različica z baterijo 77 kWh in dvokolesnim pogonom (na zadnji par), ki naj bi z enim polnjenjem po standardu WLTP prevozila do 528 kilometrov.

S polno baterijo je mogoče v idealnih razmerah prevoziti krepko več kot 500 kilometrov. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
S polno baterijo je mogoče v idealnih razmerah prevoziti krepko več kot 500 kilometrov. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Štirikolesni pogon skrbi za silovite pospeške. Z največjim navorom 605 Nm lahko takšen EV6 od 0 do 100 km/h pospeši v zgolj 5,2 sekunde. Športna električna poslastica pa bo različica GT.

Še več o novosti iz Kie pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.