Peugeotov električni model iOn je bil prodajni neuspeh. Foto: Peugeot
Peugeotov električni model iOn je bil prodajni neuspeh. Foto: Peugeot

Nov električni model iz koncerna PSA Peugeot-Citroën bo cenejši, imel bo tudi večji doseg, kot ga ponujajo podobni avtomobili. Tako pravi direktor PSA Carlos Tavares, ki razkriva, da so blizu serijski proizvodnji svojega prvega priključnega hibrida (plug-in).
Druga generacija električnega avtomobila koncerna PSA bo nared leta 2020. Prva generacija električnih citroëna c-zero in peugeota iOn, ki si platformo delila z mitsubishijem i-MiEV, je prodajno neuspešna. Kupci niso pripravljeni plačati visoke cene za zelo omejen doseg baterije. Lani so po podatkih PSA skupaj prodali 1.300 modelov peugeota iOn in citroëna C-zero.
Nova platforma za električnega novinca
Carlos Tavares je na združenju delničarjev podjetja konec aprila o novi generaciji električnega avtomobila povedal: "Imel bo boljše vozne lastnosti, večji doseg in nižjo prodajno ceno." PSA bo novinca zgradil na novi platformi za električna vozila EMP1, na kateri bodo izdelovali vozila B in C avtomobilskega segmenta. "PSA bo konec desetletja izdeloval električne avtomobile iz spodnjega segmenta proti zgornjemu," je za Automotive News Europe potrdil tiskovni predstavnik PSA.
Koncern bo leta 2019 predstavil še svoj prvi priključni hibrid, ki bo kombiniral električni motor in bencinski motor z notranjim zgorevanjem. Izdelovali ga bodo na platformi EMP2 za večja vozila. Na EMP2-platformi že izdelujejo modele, kot sta kombilimuzina peugeot 308 in enoprostorec citroën C4 picasso, na platformi pa bodo izdelovali tudi naslednika modelov citroën C5 in peugeot 508.
Tavares prinesel izkušnje iz Renaulta
"Arhitektura je že določena, zdaj se odločamo o baterijah, ki jih bomo vgrajevali v priključni hibrid," pojasnjuje Tavares, ki ni želel izdati, katere modele bodo ponudili v različici plug-in. Neuradno naj bi bil prvi priključni hibrid znamke DS, ki nastopa samostojno. Pri PSA tega niso želeli komentirati, so pa dejali, da bo to vozilo višjega segmenta.
"Tavares je s prihodom na čelo PSA, leta 2013 je prišel iz Renaulta, kjer so zelo resno vstopili v segmentu električnih vozil, prinesel tudi novo razmišljanje in znanje s področja baterijskih vozil," pravi Ian Fletcher, analitik pri IHS Automotive, ki dodaja: "Kot globalni avtomobilski proizvajalec si ne moreš več privoščiti, da nimaš baterijskih vozil. Emisijski standardi se močno zaostrujejo, porabniki pa postajajo vse bolj zaupljivi tudi do električnih vozil in priključnih hibridov."