Volkswagen medtem razvija sistem električnega vozila z dosegom 480 kilometrov. To je okoli 50 kilometrov več, kot zmore na elektriko po tovarniških podatkih prevoziti električni audi R8 e-tron, ki na ceste prihaja še letos. Foto: Audi
Volkswagen medtem razvija sistem električnega vozila z dosegom 480 kilometrov. To je okoli 50 kilometrov več, kot zmore na elektriko po tovarniških podatkih prevoziti električni audi R8 e-tron, ki na ceste prihaja še letos. Foto: Audi

Skupina Volkswagen, ki med drugim vključuje znamke Volkswagen, Audi, Škoda in Seat, namerava v prihodnosti tehnologijo priključnih hibridov ponuditi v večini svojih modelov.
To želijo narediti še pred pojavom baterij, ki bodo omogočile večji doseg električnih vozil z enim polnjenjem baterije. Za zdaj je znano, da bo Audi tehnologijo priključnih hibridov (plug-in) ponudil v velikem športnem terencu Q7, modelih A7 in limuzini A8, znamka Volkswagen bo tehnologijo predstavila v modelu touareg in luksuznem phaetonu, je novinarjem potrdil šef Volkswagna Martin Winterkorn.
Volkswagen bo v kratkem tudi v ZDA predstavil golfa GTE, ki je v Evropi že na prodaj, in sicer za 36.900 evrov. Jeseni se mu bo v Evropi pridružil še volkswagen passat GTE.
Vsi pogoni na isti liniji
Volkswagen želi postati vodilni ponudnik baterijsko gnanih vozil. Winterkorn je priznal, da nameravajo v Wolfsburgu ponuditi do 40 popolnoma električnih vozil, in to brez dodatnih velikih naložb, nekaj dodatnih stroškov bo le z orodji za prilagoditev novi platformi, na kateri bodo lahko hkrati množično izdelovali tako električna vozila, vozila s pogonom na gorivne celice, vozila na plin in vozila z motorji na notranje izgorevanje.
"S tem bomo privarčevali veliko denarja, hkrati pa to pomeni, da bomo še bolj prilagodljivi," dodaja Winterkorn.
Proizvajalci vozil želijo s hibridi, predvsem priključnimi hibridi, zmanjšati izpust emisij, ki jih strogo omejuje tudi zakonodaja. Hkrati pa zaradi kombinacije z motorji na notranje izgorevanje ohranjajo velik doseg vozil. Priključni hibridi za delovanje kombinirajo motorje z notranjim izgorevanjem in električne motorje, ki zagotavljajo vožnjo tudi samo na elektriko do razdalje okoli 50 kilometrov, baterije pa se polnijo na električnih polnilnih postajah ali domačih hišnih vtičnicah.
Na ženevskem avtomobilskem salonu je med 900 predstavljenimi vozili že okoli 100 vozil izpolnjevalo stroge emisijske norme, predvsem na račun hibridne tehnologije. Zakonodaja veleva, da bo moralo biti povprečje modelov vsakega od proizvajalcev do leta 2021 95 gramov emitiranega ogljikovega dioksida na kilometer poti.