Prenovljena toyota RAV4 naj bi bila na prodaj konec leta. Foto: Toyota
Prenovljena toyota RAV4 naj bi bila na prodaj konec leta. Foto: Toyota

Toyota je modernizirala športni terenec RAV4 in mu ob prenovi namenila hibridni pogonski sklop. To je zdaj osmi hibridni model japonskega proizvajalca vozil.
Zavezanost k hibridom so pri Toyoti pokazali leta 1997, ko so predstavili prvo generacijo modela prius. Po 18 letih Toyota letno proda več kot milijon hibridnih modelov. Zdaj je hibrid tudi športni terenec RAV4, ki je bil po dobrih dveh letih deležen medgeneracijske prenove.
Spremembe predvsem tehnične
Zunanji oblikovalci so mu namenili drugačen nos z LED-učmi, ki lahko svetijo v polni LED-svetlobi, nekoliko drugačni žarometi v RAV4 so z LED-tehnologijo opremljeni tudi zadaj, nova sta zadnji odbijač in antena v obliki plavuti morskega psa.
V potovalno kabino so vgradili boljše in na otip mehkejše materiale, ne le v zgornjem delu potovalne kabine, ampak tudi tam, kjer so odmaknjeni od oči potnikov. Poudarek je na novih tehnologijah, kot je 4,2-palčni večfunkcijski zaslon TFT, na sredini armaturne plošče je sedempalčni barvni zaslon, občutljiv na dotik, manjše spremembe so doletele še volanski obroč.
Novost je 360-stopinjski nadzor nad okolico vozila, ki se vozniku na osrednjem zaslonu prikazuje s pomočjo kamer na vozilu, pri varnostnih asistenčnih sistemih gre poudariti pripomoček za zaznavanje trčenja in samodejno zaviranje v primeru zaznavanja možnosti trka s pešcem, kolesarjem ali drugim vozilom.
RAV4 ima lahko tudi samodejno preklapljanje med dolgimi in kratkimi lučmi, sistem za opozarjanje na nenamerno prehajanje pasov in radarski tempomat.
Za pogon hibridne različice je zadolžena kombinacija 2,5-litrskega bencinskega motorja in električnega motorja s 145 kilovati moči. Štirikolesni pogon je elektronski, kar pomeni, da so zadnjo premo opremili z dodatnim elektromotorjem za pogon zadnjih koles.