Jaguar je med prvimi zapeljal na pot elektrifikacije z modelom i-pace. Foto: Jaguar
Jaguar je med prvimi zapeljal na pot elektrifikacije z modelom i-pace. Foto: Jaguar

Thierry Bolloré je na čelu Jaguar Land Roverja od septembra 2020. Le pol leta pozneje je predstavil strategijo preobrazbe premijske znamke.

Poimenoval jo je "Reimagine". Podjetje želi spisati novo poglavje v bogati zgodovini znamk Jaguar in Land Rover. Težišče strategije je elektrifikacija. Jaguar bo do leta 2025 popolnoma električen, hkrati pa v ospredju ostaja premijskih podpis, torej razkošje. Elektrifikacija in razkošje sta trenda v avtomobilski industriji.

Ofenziva električnih modelov

Strategija je sicer zastavljena do leta 2030. To je datum, do katerega bodo razvili električne različice vseh modelov Jaguar in Land Rover. Šef znamke je še napovedal, da bo družba do leta 2039 ogljično nevtralna.
Land Rover bo v naslednjih petih letih predstavil šest električnih različic, pri čemer bo prvi električni land rover na voljo predvidoma leta 2024, je razvidno iz objave na spletni strani družbe.

Znamka Jaguar bo od leta 2025 naprej le še električna, je ob predstavitvi strategije dejal glavni izvršni direktor Thierry Bollore.  Foto: Jaguar
Znamka Jaguar bo od leta 2025 naprej le še električna, je ob predstavitvi strategije dejal glavni izvršni direktor Thierry Bollore. Foto: Jaguar

Tovarne ostajajo odprte

Jaguar Land Rover, ki je v lasti indijskega Tata Motors, bo ohranil vse proizvodne obrate v Veliki Britaniji in po svetu, bodo pa proizvodnjo prilagodili med drugim izdelavi modelov na električnih platformah. Družba zagotavlja, da bodo imeli ključni partnerji, kot so sindikati, trgovci in dobavitelji, še naprej pomembno vlogo.

Družba je v četrtletju do konca decembra, tretjem četrtletju njenega poslovnega leta, prodala 128.469 vozil, kar je 13,1 odstotka več kot v drugem četrtletju in devet odstotkov manj kot v enakem obdobju leto prej. Prodaja na Kitajskem je bila za 20 odstotkov višja kot v predhodnem četrtletju in 19,1 odstotka višja kot leto prej.

Dobiček pred davki je bil s 439 milijoni funtov (503 milijone evrov) za 17,4 odstotka višji kot v drugem četrtletju poslovnega leta in 3,6-krat tolikšen kot v enakem obdobju leto prej. Prihodek od prodaje je znašal šest milijard funtov, s čimer je bil 3,75-krat tolikšen kot v predhodnem četrtletju, je bil pa še pod predkrizno ravnjo leto prej, navaja družba.