Luca De Meo je dejal, da je poslovanje z vozili z notranjim zgorevanjem še vedno nujno, in dodal, da bo večina pogonskih sklopov leta 2030 še vedno temeljila na bencinskih ali dizelskih motorjih, čeprav s hibridnimi ojačevalniki. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Luca De Meo je dejal, da je poslovanje z vozili z notranjim zgorevanjem še vedno nujno, in dodal, da bo večina pogonskih sklopov leta 2030 še vedno temeljila na bencinskih ali dizelskih motorjih, čeprav s hibridnimi ojačevalniki. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Luca de Meo meni, da obstaja industrijska utemeljitev za ločevanje dveh pogonskih sklopov, električnih vozil in vozil z motorji na notranje zgorevanje, zato bi lahko naredili ločnico tudi znotraj podjetja.

Renault in drugi proizvajalci avtomobilov – vključno s Fordom, Geelyjem in Mahindro – tehtajo odcepitve svojih dejavnosti, povezanih z električnimi vozili, da bi pritegnili kapital, ki je Teslo pripeljal do neverjetne, rekordne vrednosti med proizvajalci avtomobilov. S tem nameravajo pridobiti dodaten kapital za razvoj novih tehnologij in lažje obvladovanje verjetnega konca prodaje vozil z motorji z notranjim zgorevanjem v naslednjih nekaj desetletjih.

Šef Renaulta je dejal, da ne nameravajo razdeliti podjetja na dva pola, ampak za izolacijo dveh podjetij, ki sta popolnoma različni. Eno se bo osredotočalo na klasične motorje, drugo pa na električne pogone. Foto: Renault
Šef Renaulta je dejal, da ne nameravajo razdeliti podjetja na dva pola, ampak za izolacijo dveh podjetij, ki sta popolnoma različni. Eno se bo osredotočalo na klasične motorje, drugo pa na električne pogone. Foto: Renault

Drugi – predvsem Stellantis, Volkswagen in Daimler – pa so povedali, da nameravajo upravljati prehod na elektrifikacijo z isto poslovno strukturo.

Motorji z notranjim izgorevanjem še vedno pomembni

De Meo je dejal, da Renault razmišlja o ločenem seznamu svojih dejavnosti EV, medtem ko bo s partnerjem še naprej vodil proizvodnjo vozil z motorji z notranjim zgorevanjem.

"EV vidimo kot rastoči posel, ICE [motorje z notranjim zgorevanjem] pa kot stabilen generator denarja," je de Meo dejal na konferenci Financial Times Future of the Car.

Renault je na poti prestrukturiranja podjetja. Foto: MMC RTV SLO/Renault
Renault je na poti prestrukturiranja podjetja. Foto: MMC RTV SLO/Renault

Renault svoje dejavnosti z električnimi vozili osredotoča na skupino tovarn v severni Franciji, vključno z gigatovarno in "ekosistemom" dobaviteljev in partnerjev. Hkrati ima večina proizvodnje vozil z motorji z notranjim zgorevanjem v državah z nižjimi stroški, kot so Romunija, Maroko, Slovenija, Španija in Turčija.

"Obstaja industrijska potreba po ločevanju obeh ekip, ker se ukvarjata z različnimi športi," je dejal. Ločen posel se lahko zgodi, "ko bomo pripravljeni trgom in vlagateljem dokazati, da je to smiselno," je še dodal.