DS 3 crossback je ravno prav drugačen, da na cesti izstopa in da ljudje pogledajo za njim. Prav to pa je tudi glavni cilj takšne znamke in njenega produkta. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
DS 3 crossback je ravno prav drugačen, da na cesti izstopa in da ljudje pogledajo za njim. Prav to pa je tudi glavni cilj takšne znamke in njenega produkta. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

DS z modelom DS 3 crossback nastopa v najbolj prodajanem avtomobilskem razredu. Francozi se zavedajo, da kupci avtomobile kupujejo z očmi, in ne samo z vozniškim znanjem.

Modni francoz zato izstopa na prvi pogled, saj gre za zelo všečen izdelek, je pa z nekoliko privzdignjenim podvozjem izgubil nekaj športne ostrine.

DS3 - test druge generacije nove avtomobilske znamke v Sloveniji

Kot v francoskem butiku

Vzporednice z visoko modo lahko iščemo tudi v kabini. Bodisi z izbiro materialov ali vzorcev. Sedi se dobro, volan lepo sede v roki, tudi stikala na sredinski armaturni so velika in lepo dosegljiva. To tudi morajo biti, saj so tu tudi stikala za odpiranje oken, kar bo večini voznikov čudno, a v DS-u se bo lastnik tega manevra hitro privadil.

Glede na to, da se premijski avto ne kupuje zaradi ugodne cene, tudi poraba goriva marsikomu ni najpomembnejša. V DS 3 crossback ni najnižja, a tudi zato ne, ker avto brez težav ponudi dinamično vožnjo, najbolj pa navduši z udobno vožnjo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Glede na to, da se premijski avto ne kupuje zaradi ugodne cene, tudi poraba goriva marsikomu ni najpomembnejša. V DS 3 crossback ni najnižja, a tudi zato ne, ker avto brez težav ponudi dinamično vožnjo, najbolj pa navduši z udobno vožnjo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Tudi velik 10,3-palčni zaslon se lepo zlije z notranjostjo, čeprav njegova velikost obljublja več, kot v resnici da. Ne glede na nastavitev sta namreč ob strani vedno izpisani temperaturi v vozilu, zato pa je prikazovalni zaslon bistveno manjši.

Kabina je digitalizirana, izstopajo pa vgrajeni materiali, ki so prijetni na otip in oko. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Kabina je digitalizirana, izstopajo pa vgrajeni materiali, ki so prijetni na otip in oko. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Trivaljni turbo ponudi 115 kilovatov moči

Bencinski 1,2-litrski trivaljni turbomotor z največjo močjo 115 kilovatov (155 KM) se dobro spopada z 1,3 tone mase. Z mesta do 100 km/h je tako testni avto pospešil v malenkost več kot osmih sekundah, največja hitrost pa je spodobnih 208 kilometrov na uro.

K dinamičnim občutkom veliko pripomore tudi hiter osemstopenjski samodejni menjalnik.

Več o naši izkušnji z DS 3 crossbackom pa v videoprispevku Avtomobilnosti.