Ducati bo ostal pod Volkswagnovim okriljem. Foto: Ducati
Ducati bo ostal pod Volkswagnovim okriljem. Foto: Ducati

Italijansko podjetje, ki je prešlo pod Audijevo okrilje in s tem pod okrilje skupine Volkswagen leta 2012, ni več na prodaj. Odločitev o ustavitvi prodaje so v skupini Volkswagen sprejeli zaradi pritiska sindikatov. Zahtevo delavcev Ducatija, da bi italijansko podjetje ostalo v skupini Volkswagen, je med drugim podprl tudi nemški sindikat kovinske industrije IG Metall.

S tem so prekinili vsa pogajanja za prodajo, ki naj bi bila že odločena. Volkswagen bi za Ducati iztržil dvojno nakupno ceno, prodaja pa bi bila namenjena krpanju ogromne luknje, ki jo je povzročila afera Dieselgate. Ta naj bi v zadnji četrtini leta zaradi zapletov pri povratnem odkupu avtomobilov s spornimi dizelskimi motorji v Združenih državah Amerike nemški skupini prinesla dodatnih 2,5 milijarde evrov stroškov, skupno izgubo pa povečala na vrtoglavih 25 milijard evrov.

Šel bi za med
Audi, ki je leta 2012 kupil Ducati za 860 milijonov evrov od naložbene skupine Investindustrial, naj bi zdaj zanj iztržil 1,5 milijarde evrov. Potencialni kupci, med katerimi naj bi bili družina Benetton, skupina Investindustrial, Polaris, skupina vlagateljev, nazadnje pa tudi Jaguar Land Rover, naj bi oddali svoje ponudbe do oktobra.

Ustavitev prodaje po večmesečnih pogajanjih je nov udarec za Audi, ki se med drugim pripravlja na zamenjavo vodstva, v skupini Volkswagen pa sodi med najbolj dobičkonosna podjetja.