Slogan Das Auto bodo zamrznili. Foto: EPA
Slogan Das Auto bodo zamrznili. Foto: EPA

Zaradi izpušnega škandala, poimenovanega "dieselgate" so pri Volkswagnu opravili nekatere organizcijske poteze in se odrekli številnim vplivnim sodelavcem. Žrtev škandala je tudi svetovnega oglaševalski slogan Das Auto, ki ga nameravajo nadomestiti s preprostim imenom Volkswagen.
Slogan Das Auto so v Wolfsburgu, sedežu podjetja Volkswagen, uvedli leta 2007, ko so za šefa ustoličili po aferi "dieselgate“ odstoplega Martina Winterkorna. S sloganom Das Auto se po aferi mnogi niso strinjali, saj so želeli, da v Volkswagnu pokažejo več ponižnosti.
Predstavnica za stike z javnostmi ni želela zatrditi, da je slogan "že mrtev," potrdila pa je, da ga ne bodo uporabljali v prihodnjih oglaševalskih kampanjah. Novi slogan bo preprost in se bo imenoval Volkswagen.
Glavna naloga je znamki VW vrniti ugled
Pri Volkswagnu so bili v zadnjih mesecih po izbruhu izpušnega škandala v zelo obrambnih vlogah, saj so priznali zavajanje s količinami izpušnih plinov pri nekaterih modelih z dizelskimi motorji. Postavljeni so bili pred številne obtožbe, zato so nove poteze nujne, so prepričani v Wolfsburgu. O novi kampanji je na seji za zaprtimi vrati razpravljalo kar 2.000 vodij skupin. Tudi zamenjava slogana sodi med zadnje poskuse, da bi na velikih svetovnih trgih, vključno z ZDA in Veliko Britanijo, ponovno vrnili ugled podjetju in krivuljo prodaje vozil, ki pada, spet obrnili sebi v prid.
Čeprav v skupini Volkswagen proizvajajo tako superšportne avtomobile znamke Bugati kot motocikle znamke Ducati ter težka tovorna vozila znamke Scania, pa je bil sestanek skoraj v popolnosti osredotočen na znamko Volkswagen.
Automotive News Europe navaja enega od udeležencev sestanka, ki je izdal, da je novi Volkswagnov šef Herbert Diess v nagovoru povedal, da Winterkornov slogan Das Auto namiguje na to, da lahko Volkswagen sam definira moderno ero avtomobilizma. Po mnenju Diessa bi moral Volkswagen po številnih vpoklicih vozil in modifikacijah, s katerimi bo zadovoljil izpušna merila, stopiti korak nazaj in pokazati človečnost. Po mnenju novega šefa VW-ja stari slogan tudi pravilno ne opisuje tehnoloških ambicij, ki jih želijo v prihodnosti poudarjati pri nemškem proizvajalcu, kjer bodo velik poudarek nameniti baterijskim vozilom.