Na zunaj se novosti nanašajo na novo masko z LED-lučmi, ki poleg projekcijskega načina pri opciji LED plus osvetljujejo cesto v matrični IQ Light tehnologiji. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak/Avtomobilnost
Na zunaj se novosti nanašajo na novo masko z LED-lučmi, ki poleg projekcijskega načina pri opciji LED plus osvetljujejo cesto v matrični IQ Light tehnologiji. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak/Avtomobilnost

Čeprav je tiguan šminker in bo v mestu požel neizmerno veliko občudovanja, sploh z dodatki s športno oznako R-line, pa vseeno ni izgubil tistega, zaradi česar mu pravimo terenec, mestni ali športni.

To pomeni, da bo čez teden vlival zadovoljstvo, ob prostih koncih tedna pa vam bo na raziskovalnih avanturah ali potepih v neznano dal veselje. Nikoli ne boste vedeli, kdaj vam bo prav štirikolesni pogon to omogočil.

Uporaben program off-road

Ne delamo si utvar, da bo zmogel čudeže v slogu pravih klenih terencev, ampak mi bi ga vzeli. Izbirnik voznega načina je v tiguanu še posebej uporaben zaradi programa za off-road. Ta ne jemlje moči, ko se pod kolesi nekaj dogaja in ko se cesta začne strmo spuščati oziroma dvigati, podlaga pa je spolzka, v teh primerih elektronika poskrbi za pravi odmerek zaviranja oziroma "gasa". Na ta način avtomobil ne zbezlja, voznik pa ne more narediti napake, ki bi na spolzki podlagi povzročila nenadzorovan ples.

Asistenčni sistem Travel Assist pomaga avtomobilu polsamodejno voziti vse do hitrosti 210 km/h. Za ljubitelje ozvočenja pa so ga posodobili z vrhunskim avdiosistemom Harman Kardon. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak/Avtomobilnost
Asistenčni sistem Travel Assist pomaga avtomobilu polsamodejno voziti vse do hitrosti 210 km/h. Za ljubitelje ozvočenja pa so ga posodobili z vrhunskim avdiosistemom Harman Kardon. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak/Avtomobilnost

In potem je tu z elektroniko izdatno podprt samodejni menjalnik, ki je uporaben na terenu, spet zato, da avtomobil deluje zbrano in nadzorovano. Zasuk stikala za izbiro voznega režima lahko avtomobil naredi primernega tudi za tiste druge vozniške užitke. V ovinkih do planote smo vozili v športnem programu, ta je skrbel, da je bil avtomobil ves čas odziven in se pri izstopu iz ovinka nikakor ni obotavljal.

Največja novost v kabini je na sredinski konzoli, kjer je vgrajena tretja generacija vmesnika infotainment z najmanj osempalčnim zaslonom. Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Največja novost v kabini je na sredinski konzoli, kjer je vgrajena tretja generacija vmesnika infotainment z najmanj osempalčnim zaslonom. Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Ocenjujemo, da je prenova dobro dela, čeprav smo v bistvu pričakovali, da bo sprememb še bistveno več. Recimo, da bo avtomobil postal hibrid in bo več manevrov prepustil električnemu motorju.

Kaj še smo spoznali pri druženju s prenovljenim tiguanom, pa izveste v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.